Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Har termin i morgen. Jm sa hun kunne undersøke meg og strippe meg tirsdag hvis jeg kom da. Noen som har erfaringer med dette?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Ja har litt erfaring med det har blitts trippet 3 ganger. Det er ikke særlig vondt men ubehagelig er det jo, hvis du har bekkenløsning er det vondt å ligge mens de stripper men det gikk greit for min del i hvertfall. Fikk en del småblødninger og maserier etter strippingen men det har ikke gitt skikkelige rier enda. Det er verdt et forsøk med strippingen.
tresse Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Jeg har blitt strippet 2 ganger, siste gangen var for en uke siden. Men babyn er inni magen enda..Så funka ikke på meg:/
selma07 og engel Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Jeg ble strippet av en lege på sykehuset, men det hadde liten funkjson. Fikk bitte litt mer åpning, men hadde fortsatt under en cm 5 dager etter termin. Men åpning ble det, og ut kom Selma etterhvert! La babyen og kroppen styre dette, det er mitt beste tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå