Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Når begynte dere? Klær, sengetøy, seng, vogn etc
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Begynte så smått rundt uke 22.. Var tidligere med første barnet, kanskje uke 15..
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Kjøpte vogn tidlig, sidan den var på sal (i veke 19) - elles tek vi det litt som det kjem. Får arve masse då, så vi treng ikkje kjøpe så mykje. Trur det er greit å ha litt igjen til seinare óg, ventetida kjem til å gå så seint viss alt er i hus og samanskrudd...
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Tidlig, veldig tidlig. Noen små klær den dagen jeg testet positivt, og vogn rundt uke 13 fordi jeg fikk den billig. Resten har jeg fra før eller tar litt etter litt og sprer utgiftene.
oktoberjentene;) Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Vi begynte også tidlig ;o) klarer ikke dy meg.... kjøpt en del klær, kjøpt vogn, seng, bleiebøtte og ammepute.... er førstegangs, så vi trenger alt, og har heller ikke råd til å kjøpe alt på slutten,,.. greit å fordele det litt.... er i uke 18 nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå