Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er i min 22 uke, og jeg kjenner babyen bevege seg titt og ofte. Men den har flest rolige perioder. på morgenen og sent på kvelden kjenner jeg den best, ellers er den ganske rolig... hvordan er det med dere? Kjenner dere den "hele " tiden?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 ånei..her er det mye soving tror jeg..hehe..jeg kjenner vel spark ca hver 6 time..på nattan merker jeg ikke no..men nå kjenner jeg spark her og der..og er en stund siden sist nå..kjente det litt i morges..så nei,det er ikke mye jeg merker...men vet de lever=)=) jeg er 26+2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Tusen takk for svar:) Godt å vite at andre også har det sånn:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Det er helt normalt det. På min side denne uken står det at babyen blir vugget i søvn når vi beveger oss, som vi som regel gjør på dagen, så våkner babyen til når vi er rolige eller setter oss ned, derfor er det lettest å kjenne aktivitet når vi våkner og morgenen og når vi legger oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå