Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hjelpen, det er fint at vi kan hjelpe hverandre i en slik tung stund. Gratulere så mye og lykke til videre!!!!!

Hvilken dag i syklus startet du på Pergotime og når startet du med sprøytene. Når var du til første UL, hvor lenge måtte du bruke sprøyter?

Hvordan regner de termin når man har utført AIH?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8282676-suss-med-augustbarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet med pergo på dag 3 og skulle ta det i 5 dager. Den siste dagen med pergo startet jeg med sprøytene. Jeg tok denne sprøyten og var inne til den første ul dagen etterpå. Mener så at jeg gikk på sprøyter fram til dag 16 før jeg kunne sette eggløsningssprøyten på dag 17. Hadde tre ul før jeg kunne sette den.

Når jeg var inne til den tidlige ul etter at graviditeten var påvist regnet gyn termin på vanlig måte. Dvs fra første mensdag i siste syklus. Og siden vi vet nøyaktig når jeg ble befruktet kan de max sette meg tilbake et par dager når jeg skal på den ordinære ultralyden.

Vet du når du skal i gang?

Det er en veldig spennende men også veldig tøff prosess. Og jeg vil egentlig anbefale deg om å være åpen om det i forhold til familie og gjerne noen gode venner. Det er godt å ha folk rundt seg når dette pågår, uansett resutat.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...