nungo Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Det var så vidt blod på papiret i dag -- kjente meg så gravid og var så sikker på at jeg var blitt gravid denne pp, at jeg bare måtte teste for å være sikker. Og jo, det var god nok "IKKE GRAVID" var det ingen tvil om :-( Så da komemr vel tante for fult i morgen. Jeg kjnner meg umåtelig trist nå - tenkt da går vi inn i 14 pp - hvor skal jeg klare å finne håp lengre?
martine68 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg kjenner meg så igjen i det mismotet som kommer når tante gjør sitt inntog. Jeg blir så revet med av de som klarer det, og det blir en enda større påminnelse om at selv ikke får det til når tanta kommer. Skal ikke så bort ifra at jeg følger deg i nok en pp her inne nungo. Fredag får jeg mitt svar og jeg har overhode ingen tantetegn enda. Skulle så gjerne gitt deg en trøsteklem nå, for jeg vet så inderlig godt hvordan du har det nå. stor klem fra
mamamimmi Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Kjaere Nungo, Så leit..Jeg kjenner vel igjen det der. Hver gang mensen kommer blir jeg deprimert. Men har du IKM idag? Jeg håper mensen ikke kommer, og at du får bekreftet dine gravidsymtomer. Jeg har jo nettopp testet positivt, men dette efter 24 pp (en SA i pp 11, og noen kjemiska graviditeter (tidlige SA her og der). Vet ikke om dette slutter lykkelig, men det er vel bevis på at det tar lang tid..men kan klaffe til slutt. (Men om denne graviditeten slutter i SA, da tror jeg ikke jeg gidder eller vill mere.) Min störste trösteklem
evigoptimist Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 ))))))))))) Trøsteklemmer ((((((((((( Huff, dette var trist Nungo!!! Trodde jo det gikk din vei nå.....
bente69;) Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Jeg føler sånn med deg nungo, det er jo ikke dette vi vil. VI VIL HA SPIRE!! Det jeg hater mest med å være prøver er at livet er som en berg og dalbane, det er såååå tungt mnd etter mnd. En god klem til deg nungo, neste måned må bli vår tur:))) *klemz*Bente
gull-ønske Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Sender deg en stor trøste-klem nungo! Ikke rart skuffelsen er kjempestor. Det går jo fra håp og tro om den største glede til ........ingenting...........på bare et øyeblikk. Og tilbake sitter vi med det store savnet. Den eneste trøsten er at neste mnd kan det faktisk være DIN tur!
nungo Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2007 Tusen takk for alle gode tanker og ikke minst forståelse! Hva skulle jeg gjort uten dere! Jeg ble nok utrolig skuffet i går og enda mer fordi så mange andre, som har slitt lenge, endelig har lykkes - da syntes jeg liksom også jeg skulle være med. Og så følte jeg meg så gravid, da. Jeg testet som sagt i går ettermiddag og testen (CB digital) sa "ikke gravid". Det var bittelitte gran blod på papiret ved et tørk og jeg antok derfor at tante var/er i anmarsj. IKM var en gang mellom lørdag og i dag. Jeg har dog ikke sett mer til tanta ennå, men er forberedt påa t hun kommer om noen timer. Takk igjen for gode klemmer og oppmuntring og forståelse.
Dolly Duck Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Hmmmm, skal se hun ikke dukker opp likevel.... Jeg krysser nå fingrene for deg så lenge som mulig. Et lite håp er der jo enda, siden hun ikke har kommet for fullt... Du hadde virkelig fortjent at det ble din tur nå nungo!! =) Stor klem fra tante
*BLÅFUGL* Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Hei nungo- forstår så godt at du blir frustrert og lei! Håper at det faktisk ikke kommer noen tante denne måneden likevel- at det bare var "falsk alarm"!. Mange håpefulle xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå