shayan_jente_04.04. Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 jeg venter jo mitt 3. barn, men alikevel så lurer jeg på en masse....det er jo forskjellig for hver gang...., men nå skal jeg frem til saken...jeg får sånn menssmerter i ryggen, eller fra korsryggen og ned liksom....magen er gange hard hele tiden og ungen er aktiv....hva er dette for noe? jeg vet at det ikke er kynnere, hva kan det da være? i tidlrgg så vet jeg at bebin ligger ganske langt ned. kan det bety at hun vil komme litt før tiden eller hva? er 32 uker nå.... er det flere som har det sånn? ;o)
Neverstill Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 bebin min ligger også plutselig så langt ned. akkurat som om magen falt ned en natt eller noe.. møtte en kamerat i stad som spurte hva som hadde skjedd med magen min.. den er jo såå langt ned..samboern ser det også så det er ikke noe jeg bare innbiller meg. men jeg har ingen svar desverre. vet bare at det ble lettere og puste nå.. og at jeg skal til jordmor i morgen og håper da på flere svar:)
tre håpefulle Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Har hørt fra andre at dei første riene kan ligne på menssmerter... Men ej he nå ikkje barn fra før, og slike ting kan sikkert være forskjellig fra gang til gang... Regna med du merka det vist det e rier du he fått nå.. Må skrive inn her viss du finner ut av det, så ej fe vite ka det var... =o)
vår2007 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 hei,jeg får også dette til tider,,skikkelig ubehagelig!men jeg har en følelse av at det kommer i forbindelse med bekkenløsningssmerter..!eller så kommer de i forbindelse med kraftige kynnere,har hatt det siden uke 28,jeg!men det er ikke noe godet,nei!skal til jordmor torsdag,skal spørre da!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Hei.jeg våknet også med veldige menssmerter i dag. Er i uke 35. Lurer også veldig på hva det er.Hadde ikke det med min første.
shayan_jente_04.04. Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 takk for svar jenter! vet ikke heller hva det er, jeg har ikke hatt det sånn med de 2 første.....har bekkenløsning og...så ikke vet jeg, ringte til jm og spurte i dag, men ho vet jo heller ikke....så vi får bare se i spenning om det er bekkenløsning, kynnere eller kanskje tidligerier....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 jeg også fikke brått det i uke 32. kjempe mensen smerter og magen bare datt ned. skummelt syns jeg.
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 ja har sånn æ å. hodet e festet. er i uke 34. dn ligger å presser helt oppe med ribbeinan. magen blir vond og æ blir kvalm.vondt i korsryggen og menssmerter. føden sa at d va ikke uvanlig- kynnere. men måtte følge med om de blei mere regelmessige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå