Nit@™ Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Blir det ny spire? Når? Jente/gutt? 27.06.71 Blir veldig glad hvis du orker )
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei, Som jeg sa til deg tidligere fikk jeg inn masse på deg... Dette er noe jeg så: Tre nokså store gutter... hvor den ene har en fest...konfirmasjon??? Du og pappaen er ikke sammen på det tidspunktet for jeg ser en annen dame med han... Du er ei sterk dame som har vært gjennom mye...får litt vondt i magen... Er det noe med livmora...? Ellers ser jeg et brudd eller nesten brudd....som tapper deg for energi... Hendene mine blir varme når jeg tenker på deg... får litt vondt i hoftene...som om du har eller har hatt bekkenløsning... vi har noe til felles og det er at mannen i vårt liv skulle ha vært mere opptatt av oss enn de desverre er... Jeg får inn ei lita tulle....har du ei jente? hvis ikke tror jeg det kommer ei ganske snart...prøver dere? solen vil skinne for deg fra april...føler sterkt at du holder på å avslutte noe... og at når du er ferdig med det vil det snu seg... ellers ser jeg en gammel dame...som jeg ikke kan tolke...i en gyngestol... en av guttene dine vil gjøre det stort.... mens en annen har større problemer med å følge rett kurs... ikke glem gutten som gjør det stort når han andre lager problemer.... du må være der for begge...
Nit@™ Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2007 Oisann! Her var det mye rett! Var spennende og lese. Har en gutt som blir konfirmant i mai, så det stemmer. Jeg er ikke sammen med faren! Jeg har hatt livmorhalskreft. (Diagnosert i mai 06.) Prøvenen mine er nå bra, men har fortsatt mye smerter etter 2 operasjoner. Det om mannen min stemmer også veldig godt, desverre! Vi gir og gir........ Jeg har ei jente, men hun er 17 år nå. Twig har spådd meg en jente i sommeren 08, kanskje det er en liten spire der fremme? Det med april er jeg ikke sikker på hva kan være, men kanskje det har med jobb og gjøre? Eller utdanning? Den gammle damen klarer jeg ikke. Ser du noe med om henne? Har tre gutter og kan ikke nå se nå hvem som skulle gå hvilken vei. Men jeg skal gjemme dine ord godt om og ta vare på også den som får problemer. Kunne du ta en større lesning om meg? Hvis du får f.dato til meg, mannen og ungene? Hvis du tar slike "jobber". Ble litt nyskjerrig på bla denne gammle damen, og selvsagt om du ser noe mer ang spire og det som skal skje i april ) [email protected] er både mail og msn hvis du vil maile meg eller legge meg til på msn )
Nit@™ Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2007 Glemte det med bekkenet. Stemmer at jeg er plaget med bekkenet. Siden jeg var i uke 16 med Lillemann, og nå er han over 1 år, og jeg er fortsatt plaget med det!
Nit@™ Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2007 Var inne og sjekka, men hadde ikke fått noe mail... [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå