♥ivf m/prins♥ Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Heisann:) Måtte le da jeg leste svaret ditt til innlegget om kosthold - ikke helt ulikt meg, nei;o) Også glad i potetgull og drops.......og krokanis om dagen;o))) Jeg trenger vel heller ikke å legge på meg så mye, men har fått en del ekstra det siste året pga røykeslutt for 10mnd. siden og 5 prøverørsforsøk på 13mnd. Så litt av hvert har hjulpet meg godt på veien og jeg sier ikke det for å unnskylde meg selv. Jeg føler selv jeg har 15kg for mye, selv om jeg syns jeg ser okey ut. Bruker stort sett str. 42/44 og det syns jeg ikke e sååå galt......men det er meg:) Nå er jeg i uke 15 og håper virklelig at jeg ikke går opp så veldig mye mer. Hadde en hard hormonbehandling før dette siste forsøket som vi ble gravide på og gikk opp 6kg + at jeg nå under svangerskapet har gått opp 3kg. Hva har jordmor sagt til deg og ber hun deg gjøre noe? Er det farlig eller noe mtp barnet og videre utvilking å veie for mye etc.? Nå spiser ikke jeg noe usunt i lengden altså. Er veldig glad i fisk, kylling, grønnsaker og frukt og prøver å ligge unna altfor mye karbohydrater. Men hvordan opplever du at jordmor forholder seg til oss litt godt polstrede jenter? Er ikke i humør til noe pes om dette om dagen... Vekten min har rett og slett ikke vært en prioritet og jeg har ikke klart å få bukt med den heller. Satser på at jeg kan få amme og vil benytte meg av det om det fungere på meg. Klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå