Gå til innhold

Blødning..........Noen som vet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+2 og har fått en liten blødning.. kommer litt på pariet etterhver toalett besøk, men ikke noe mer en det.. Ringte legevakta, der får jeg ikke komme til med mindre jeg blør 3 bind i timen.. og jeg trenger ikke bind engang.. men er likevel bekymret...

 

Noen som har erfaring med slikt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes at helsevesenet oppfører seg merkelig noen ganger.Det er vel ikke bare mengden av blod som teller, kanskje det hadde vært en ide for dem å forstå at folk kanskje også har behov for en SAMTALE med legen.

 

Men slik det vel med helsevesenet, de ser sjelden helheten!

 

Beklager, jeg ble bare så irritert.

 

Uansett så tror jeg det er mange som opplever småblødninger i svangerskapet, uten at det er noe farlig :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blødde bittelitt i 3 dager i uke 8. Det var slik som deg at det bare kom på papiret etter at jeg har vært på do.. Jeg dro til legen og alt så bra ut. Var på 1.gangskontroll for ca 1 uke sida og da så hun at det hadde vokst. Da var jeg i uke 9.Tok utvendig ul da. Så alt går tydeligvis bra. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge du ikke blør mer. Men du kan jo ringe legen din imorgen hvis du forsatt blør og er bekymret. Kanskje de er mer behjelplige der. Lykke til allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mistet 4 ganger og alle gangene staret med en blødning... (ganske mye) pluss at jeg fikk smerter i magen....

 

Tror nok ikke du skal bekymre deg, men anbefaler deg å holde deg i ro... Ikke hopp og sprett fpr å si det sånn...

Bestill time til en privat praksiserende for lege kontorene hjelper dessverre svært lite..

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig legekontorene hjelper lite, men det er faktisk ingenting de kan gjøre dersom du aborterer i uke 6. Evnt får blødninger... Hvis noe er galt, og naturen ordner opp, må det bare få gå sin gang... Ikke moro, men slik er det.

 

Jeg skjønner at det vil være fint med forståelse og medfølelse, prøv å få den fra andre når legen din ikke vil gi deg den. Familie eller venner?

 

Jeg hadde selv 3 blødninger i begynnelsen av dette svangerskapet, og ble like deppa hver gang :/ Men brukte nettverket mitt og sambo, og heldigvis gikk det fint! Er nå 21+5 uker på vei.

 

Masse lykke til, blod trenger ikke bety noe verre an en liten brist i slimhinnene som er ekstra skjøre nå i begynnelsen.

Krysser fingrene for deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde det akkurat som du beskriver i uke 5 og i uke7, nå er jeg i uke 9 og alt står bra til.

Jeg har ingen erfaringer med SA el MA, men sånn som jeg har forstått det så skal det være ganske mye blod og smerter, ta det ro og prøv og ikke stress så mye=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn en liten tur fra 2. tri:) Har hatt mange blødninger, og er nå i uke 15. Det er klart det KAN være noe galt, og etterhvert er det jo greit å få det sjekka på en UL, men om det er en , så er det så lite de kan gjøre. Jeg ringte legen (hørte her inne at det var viktig), og jeg fikk lov å komme om jeg ville, men de kunne liksom ikke gjøre så mye. Jeg blør lett fordi slimhinnene er skjøre, og at det vokser og srekkes der inne. Har vært til 2 UL, og det er fint så langt:)

Så prøv å ikke tenk på det, og konsenrer deg om andre ting!! Det hjelper;)

Lykke til videre!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet to ganger og begge gangene kom det bare en dråpe blod. Jeg måtte i ultralyd og så senere i narkose for det kom ikke på naturlig vis ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hendte meg forrige uke..de sa det var antagelig en truende abort..men det ga seg ikke å det begynte å bli vondt..så jeg ble sendt på ul.. der fant de ingen hjerte aktivitet..mitt lille gull var dødt..så det er viktig at du får sjekket det..

jeg blødde så lite at det ikke kom noe i trusen..

håper ikke dette er hva sonm hender deg..

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...