Gå til innhold

*BabyCakes*

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa=)

Har kommer oppdatering fra i går kveld;-)

Fordi at kompisen til sambo avslørte hvor vi skulle, bestemte vi oss for å dra på Mona Lisa og spise biff i steden. Det var kjempekoslig og veldig god mat. Pga det sambo sa i går, spurte jeg han om det ikke hadde vært koselig om jeg hadde stor mage til sommeren. Nei svarte han. Jeg lurte på hvorfor han sa en ting en dag, og en helt annen ting nå, men lot det ligge.

Så tok han meg med på en koselig bar, der han sa at jeg hadde misforstått det i går, og at han ikke vil ha barn, bare at det er ikke så skremmende for han lenger. Jeg ble kjempelei meg og begynte å gråte, og sa at jeg skulle begynne på pilla igjen. Så tok han meg med på et dansested, og jeg var så lei meg at jeg bare sto der mens han prøvde å få meg med på å danse. Derfor dro vi hjem, jeg gråt og sa at vi måtte snakke når vi kom hjem.

Da vi kom hjem sa jeg at det var vaskelig at vi ønsket så forskjellige ting. Han vil feste, mens jeg ønsker barn. Jeg spurte om vi ikke kunne være så snill og møtes på midten. Vi kan la være å bruke prev, men trenger ikke teste etter el og sånt. Så skal jeg bli med han ut mellom mens og el, og jeg skal la han dra ut en dag i helgen hvis jeg blir gravid. Han fortalte at han ca 50/50 vil ha barn og ikke vil. Vi snakket masse positivt om barn, og vi ble til og med enige om at jeg skal si det til moren hans og han til min når jeg blir gravid. Så ble vi enige om at jeg skulle få batteri på perlyen og bruke den, så han visste hvilke dager som var usikre. Da vil han føle at han har litt kontroll. Han vil f.eks ikke hoppe av én av de usikre dagene. Da er det en mulighet for at jeg blir gravid, og en mulighet for at jeg ikke blir det. Det synes jeg var helt greit, og nå har jeg noe å forholde meg til.

Har SÅ dårlig samvittighet for at jeg ble lei meg og ikke gadd å danse med han, når han hadde ordnet en så fin kveld for meg. Men han forsto meg og var ikke sur, så jeg får gjøre det godt igjen senere.

Snakket dere sammen i går?

Oj, dette ble laaangt.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...=o)

Så bra at dere dro og spiste god mat på mona lisa...Har ikke vært der før, så viss det blir en kjæreste kveld for oss snart blir det vel kanskje en kveld dit...=o)

Uff...Så trist at kvelden ble ødelagt da...*stor og god trøste klem*

Men bra at dere fikk pratet ut og at dere vet hvor dere står når det gjelder baby...

Tror noen menn er litt usikre på om de vil ha barn eller ikke... Tror at de er de som må få oppleve en graviditet uplanlagt...Vet dette høres helt horribelt... Men har lest masse av de uhellene som har skjedd og at mennene har tatt dette veldig negativt opp og senere gledet seg mye...Og så har det utenkelige skjedd, jenten mister...Og da er jo mannen veldig villig til å få barn likevel...Men det er jo de som igjen gjerne vil vente...

Jeg vil også si at det er bra han er villig til å gjøre deg gravid, selvom han ikke er klar...Skjønner??? Hehehe... Ikke så flink til å forklare meg...hihihihi

Nei, jeg har ikke snakket med sambo...Har bestemt meg for å ikke gjøre det... Orker ikke engang... Blir bare kvalm og uvel hver gang jeg skal ta det opp... Og for å ikke snakke om hvor lei meg jeg bli hver gang... Tror ikke hjerte mitt tåler mer nå...

Så nå skjønner han at hver gang jeg blir sur og lei så er det, for det meste, dette som regel grunnen...

klem

Skrevet

Hei igjen.

Tusen takk for klemmen=)

Var litt synd at det temaet måtte komme opp akkurat den kvelden ja. Men deilig å vite hvor vi står, og at han faktisk vil ha sex uten å hoppe av på en av de usikre dagene. Da jeg spurte om jeg skulle begynne på pilla, sa han nei uten å nøle. Så ønsket om å bli pappa er der. Han beskylder meg for å få han til å bli helt oppspilt over å få barn, hehe.

Anbefaler Mona Lisa. Det er en fin restaurant, samtidig som det ikke er alt for stivt. Kjempegod biff og god service. Du får be sambo ta deg med dit;)

Skjønner hva du mener med at hjerte ikke tåler mer. Da jeg trodde han hadde ombestemt seg helt om å få barn, ville jeg begynne på pilla for å slippe mer smerte. Håper at det hjelper å ikke si noe, og at samboeren din finner ut at han vil ha en liten til.

Klem

Skrevet

Det er jo kjempe bra...=o) At han ikke vil at du skal starte på pilla igjen...

Her tror jeg sambo vil at jeg skal starte på pilla... han kommer til bli super happy...

Også tror jeg ikveld er kvelden jeg kommer til å kjefte på sambo... Fortelle han at han er stor ego, som ikke annet vil tenke på seg selv og eget velvære.. Og ikke bryr han seg heller....Uff..hehehe....

jaja... sånn går det...=o) ba jo om det selv da jeg sluttet på pilla...

Hvordan er det med deg i dag da??

KLEM

Skrevet

Bra med meg. Både jeg og sambo har fri og sitter foran hver vår data, hehe. Kjempeglad for at han har gått med på å prøve sånn halvveis. 3 dager til IKM og jeg er så redd for å få tantebesøk. Hadde vært så deilig om jeg bare var gravid nå, og slapp å tenke mer på denne halvveis-greia.

Du har vel ikke tenkt å starte på pilla? Blir bra at du får det ut. Hvis du klarer det burde du ta det opp på en rolig måte, så hører han mer på deg, istedenfor å bare gå i forsvarsposisjon. Håper dere kommer fram til at dere skal prøve snart. Vil at både du og jeg skal bli gravide!

Hvordan har du det i dag? Bedre form?

KLEM

Skrevet

Hehe...Har noen skikkelige hoste kuler innimellom...Ellers så er jeg i fin form igjen...

Gullet har blitt syk da... Fått fo mye yougurt...Han var så hard i magen at tenkte det skulle få løsne opp litt, men da gikk han heeeeeeeeeeele dagen og gnåla på at ville ha yougurt...Uff... Ga etter jeg... Typisk...Så nå er han jo stikk motsatt av det som var da...Helt grusomt...Han hadde feber i helga også...

Har jo ikke lyst, men vil vite hva han vil... Og er veldig redd for at jeg vet svaret allerede...Virker som om ting må trykkes inn i skallen på han noen ganger og da hjelper det ikke å snakke rolig her i huset...Men sånn ellers så går det inn det ene øret og ut igjen av det andre... Han hører rett og slett ikke på meg...Uff, kjenner jeg blir iiritert her...Må holde maska til i kveld vil ikke "diskutere" foran gutten for han blir så redd...

Æsj, sambo er snart hjemme... Ca 25 min... Kjenner jeg begynner å bli kvalm...

Har vært frisk i helga, borsett fra hostingen, men er jo ikke smitt farlig lenger.... Hadde håpet på han vill ha lit sex i da, men nei, ikke noen form for hint her i huset,,, er så dritt lei av å ta initiativet (husker ikke hvordan det skrives,...hehehhehe)...Og få avslag...

Ja, har så lyst at vi skal bli gravide og ikke minst glade og lykkelige...

Dagen startet bra for meg... Litt kjedelig siden gutten våknet halv SYV og gubben ikke klarte å være stille så sier det sitt...

Skrevet

Stakars gutten din da. Hehe, typisk at det blir for mye av det gode og at det blir helt motsatt. Bra at du er bedre da ihvertfall.

Skjønner at du vil vite hva han vil. Han har jo gitt veldig positive tegn i det siste. Ikke rart at du blir forvirra. Dårlig gjort av han å la det gå inn det ene øret og ut av det andre. Skjønner hva du mener med at du blir kvalm at at sambo snart er hjemme. Hadde det sånn i den perioden vi og var helt uenige. Skikkelig ubehagelig. Han skulle bare visst hvor blid og lykkelig du ville bli hvis han gikk med på å prøve.

Jeg er også rimelig lei av å ta initiativet (eller hvirdan det nå skrives, hehe). Lar sambo gjøre det jeg, selv om det da ikke blir mer enn en gang i uka. Tror jeg skal kjøpe rosenrot til han. Hadde du EL i helgen da?

Ikke en helt herlig begynnelse på dagen du da stakkar. Skulle egentlig på forelesning jeg, men døgnrytmen min er så ødelagt at jeg fikk ikke sove før 5, da orket jeg ikke stå opp kl 8 assa...

Skrevet

Hehehe... Norsk kan vi...=oD

Glemte å si at skjønner at egentlig ikke vil ha denne halvveis tingen...hehehe... MenDu er jo på riktig vei da... Og det ville ikke blitt full krise om du ble gravid...=o) Håper du er det..Ja, for da slipper du mer halvveis...hihihi....Hvis ikke så blir vi det sikkert sammen...Eller du før meg...Skal ikke se bort i fra det...=o)

Tror jeg har hatt det men er litt usikker... Pleier å få smerter nå, men har bare hatt litt vondt på høyre side (tror det er der det slippes denne gangen) når jeg sitter men ikke mer enn det... Men det er da på do... Og på do er jeg minst 10 ganger om dagen, i motsettning til at jeg vanlig går 3-4 ganger om dagen...

Har også sovet dårlig i natt... men ikke så sent som deg... Jeg har begynt å kvie meg til å legge meg og, orker ikke å bli tatt på..hehehe... Rart det blir lite sex...=o) Æsj nå kom han hjem... Kvaaaalm...hehehe...

Dagen startet bra, som regel, men utover dagen blir den dårligere og dårligere....Jeg er skikkelig ekkel mot sambo...stakkar... men jeg synes han fortjener det...

Har jo en venninne som er gravid i uke 17 nå, tror jeg det er...Uff går fort...Har fortalt litt til henne om det som skjer her hjemme, og hun sier at jeg skal finne meg en annen hvis ikke han skjerper seg snart... Må si jeg har vært inne på tanken, men han er ikke så værst sånn ellers... Bare når det gjelder meg og det jeg ønsker...Han ga meg det jeg ønsket og litt pauser sånn at jeg får vært meg selv og sånt... Men ønskene mine har vist blitt litt blåst bort det siste året... Typisk...

Uff, bare masse klaging fra meg idag... Unnskyld....

Skrevet

Ikke noe unnskyld;-) Det er jo derfor vi har dette forumet!

Er egentlig ganske fornøyd med halvveis, men får se hvordan det virker i praksis. Hvis han hopper av hver gang jeg er fruktbar, så blir det jo dumt. Mye å tenke på. Håper halvveis-greiene blir til min fordel. Han kommer til å bli glad hvis jeg blir gravid ihvertfall, og det er bra=)

Hmm, så rart at du går så mye på do da. Håper at du ikke har hatt EL helt enda, og at når du har det har dere sex uten kondom.

Hehe, du orker ikke bli tatt på nei. Skjønner hvordan du føler det, det er ubehagelig å bli tatt på, og de skal ikke få tro at alt er fint. De fortjener det på en måte, også er det litt syndt på dem og. Men det skal jo så lite til for at vi skal bli hyggelige igjen, kan de ikke bare oppfylle ønsket vårt. De kommer jo til å elske barnet når det kommer uansett.

Du må bli ekstra babysyk av hun venninnen din som er gravid. Husker jeg misunnet venninnen min sin store mage da hun var gravid. Hun har også sagt til meg at jeg burde gå fra sambo hvis han ikke skjerper seg, men jeg elsker jo sambo og det er han jeg vil ha barn med. Finner jeg meg en ny tar det sikkert like lang tid før jeg får barn med han som hvis jeg venter på sambo. Men hvis det er noe mer enn det med baby som gjør at du ikke har det bra i forholdet, så burde du jo vurdere å finne deg en ny.

Skrevet

Hehehe... Ja ikke sant... Tar jo da en hel evighet... Og jeg som har et barn fra før, så er jo ikke det bare bare...

Uff, Elsker samboeren min mye, men jeg ville nok ha vært litt mer gladere og fornøyd hvis jeg fikk litt oppmerksomhet og ble møtt halvveis...*hmmm, tror jeg skal ta det opp med han etterpå...*

Ååå, jeg eeeeeeeeeelsker den magen hennes og grugleder meg til å kjenne bevegelser uten på...Hehehe...snill hun...

Ja, som du sier, de vil jo elske gullet uansett, så jeg skjønner jo ikke problemet... er de redd for at det blir for mye opphengt i dette... Det eneste jeg vil er å kunne ha sex og å et godt liv med sambo uten å måtte dytte i meg hormoner og få utslett på lillemor av kondomene...Guuud, det klør etterpå... er jo så rød og hovend...

Spurte en annen venninne om dette og hun hadde akkurat det samme og da fant vi ut at vi reagerte på glidemiddlet...=o( Kjedelig... det er visst ikke noe enten eller her...=o( Her skal visst jenten/kvinnfolkene plages til gale...hehehe

Uff, burde vel komme meg i butikken... Kjøpt litt mat... Har hatt suuuugen på macen en stund nå. Men sambo er sååååå gjerrig...=o(

Er du her i kveld eller, vel det blir jo senere da...??

Skrevet

Skal i butikken nå jeg og.Svarer etterpå=) Sambo er utålmodig

Skrevet

Ser du er tilbake, nå får du svare....

hahahahahahahahahaha

Skrevet

Skjønner veldig godt at du hadde blitt gladere om han ga deg mer oppmerksomhet og møtte deg halvveis. Det første burde han ihvertfall gjøre uten å nøle! Blir sikkert deilig å få det ut. Jeg hadde en samtale med sambo der jeg ba han om å gi meg mer oppmerksomhet, og vi har fått det mye bedre etter det.

Er ikke noe særlig for jentene når det kommer til prev nei. Hørtes vondt ut å få utslett på lillemor. Man kan jo ikke sitte å klø der hvor en man er heller. Har bare hatt sex med sambo, og vi har aldri brukt kondom, så jeg vet ikke hvordan det er. Er allergiker, så hadde sikkert reagert på samme måte som deg. Dere kan jo skaffe dere pearly da. Det er ikke så ille dyrt. Jeg betalte 2000 brukt, som hun nesten ikke hadde brukt.

Macen er såå fin da! Det har jeg lyst på også!

Klem

Skrevet

Hehehehehehehe..... Jeg mente mcdonald da...hihihihi=o)

Men pcen mac har jeg, vel iBook, hverfall.... Veldig god synes jeg... Til og med bedre...=o) Men litt dårlig at den ikke kan ta windows da... Og må egen komponert office og sånt, men kommer igjennom...=o)

Skrevet

HAHA, da så;-) Det synes jeg at dere kan unne dere! De nyere macene kan ta windows. Skal kjøpe meg det når denne går i stykker. Du får gi oppdatering når dere har snakket sammen;-)

Skrevet

Ja, jeg VET... Dritt, men har ikke råd til ny...Holder forsatt og betaler ned denne jeg har... Har hatt den i ett år nå... Typisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...