Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da var jeg blant de som har gått over termin,er så lei nå,er bare to dager over men har gått med smerter i snart en måned,nå synes jeg virkelig barnet kan komme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Ja jeg er også 2 dager over, og det er to laange dager:) Går å kjenner på alle ondtene som kommer, men ingen som er rier...Åhh..

Må nok bare smøre meg med tålmodighet!!

Skrevet

Hvis det er noen trøst har jeg 5 uker igjen! Tenk å nærme dere er i forhold! det er snakk om dager før dere får se hver deres verdens skjønneste :) :) :) Lykke til :)

Skrevet

hei!!! 2 dager over termin jeg også...ingenting som tyder på at hun har tenkt seg ut heller...har hatt mye kynnere hele tiden men nå virker det nesten som de også har gitt seg..hadde ikke trodd at jeg skulle gå over termin...

Skrevet

ser du er fra trondheim maria j ! Kansje vi sees på føden:) skal du på vest eller øst? vest jeg..

Skrevet

Jeg er 5 dager over termin....har hatt antydninger til det jeg tror er rier i hele dag:) Er så spent på om det endelig er min tur! Jeg vil ha VONDT! Hehe...kjedelig å gå over terminen ja...

Skrevet

hjelper ikke på at ALLE både kjente og ukjente spør hele tiden om jeg kjenner noe,å da må si at jeg har "kjent" noe i flere uker men ingenting skjer...

samtidig prøver jeg å lyse det opp med å tenke at innen 12dager ca så har jeg den lille ute

Skrevet

ja jeg håper vi møtes der snart!!!:) skal på føde øst jeg da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...