tre små:-) Skrevet 18. februar 2007 #1 Del Skrevet 18. februar 2007 nei boller var det, både med og uten rosiner... fastelaven må skjønne;-) God fastelavenssøndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 18. februar 2007 #2 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjære meg! No vart æ skræmt! hihi... Skal bake vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 18. februar 2007 #3 Del Skrevet 18. februar 2007 hehe, skæmt vart e au. Mor har bakt boller som vi fikk. Skal spise når sambo kommer hjem. Alle uten rosiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. februar 2007 #4 Del Skrevet 18. februar 2007 Hi, hi... Og du som ikke ville ha flere små, tenkte jeg... Lurte oss nå ja!! :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 18. februar 2007 #5 Del Skrevet 18. februar 2007 måtte jo inn og se... har ikke fått med meg at det er fastelaven jeg da... hmm.... kos deg med bollene iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå