(Muskat) Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jøss, som tiden flyr. Har ikke vært på BIM på etpar dager, logget meg inn nå og fikk beskjed om at det kun er 99 dager igjen til termin!!! Synes tida går altfor fort jeg. Blir litt stressa av alt jeg skal rekke også. Flere som har det sånn? ....men selvfølgelig gleder jeg meg til sommeren også, tusle ned på stranda og bare kose meg med babyen og storebror!
keisersnittnr3 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Her og står det 99 dager igjen c",) Føler det går veldig fort noen uker,mens andre uker går det veldig sakte:) Gleder ,eg til mars er ferdig, for då er det vår (forhåpentligvis) lysere og varmere ute,og ikkje så lenge igjen til termin:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 107 dager igjen her.. Bare 8 dager til jeg er der du er.. Blir deilig å runde 100.. Når blir man forresten kalt høygravid??
gosnut Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Ja nå går tiden fort! Jeg hart 89 dager igjen!! Livet er herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå