MAMMA1 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er i mitt andre svangerskap, uke 29 snart, og kan ikke huske kynnerne var slik forrige gang.Jeg har flere i løpet av dagen, og det blir "vanskeligere" å puste og en ubehagsfølelse brer seg oppover mot brystet og helt opp i hodet når det skjer..Flere som opplever de slik?
ceso Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 velkommen til gleden av å være 2 gangs fødende... hehe... selv er jeg i uke 35 og dette har jeg endel av ja og har hatt det siden uke 20. ikke så ille til å begynne med men nå er det bare verre og verre. her om natten måtte jeg krabbe på do fordi jeg klarte ikke gå... heheh....
tuppen og lillemor Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 har ikke det akkurat sånn som du beskriver det, men har vonde skynnere nesten hele døgnet, err drit lei det nå, kan ikke huske å ha hatt det med de 2 andre. begynner snart på uke 35.
Aurora73 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Har det akkurat likedan! Kjennes ut som hodet får mer trykk i seg! Ikke sant? Trykker på en måte i brystet mitt, er det slik du mener? Var faktisk på føden på fredag for jeg begynte å lure på om dette var normalt, de sa de aldri hadde hørt om dette før..?? Jeg har det kun ved kynnere, du også? Det viste seg at blodtrykket mitt var i grenseland, kanskje du skulle ringe jordmoren din i morgen slik at du også får sjekket BT. Jeg skal tilbake på poliklinikken i morgen til ultralyd og sjekking av blodtrykk igjen. De var engstelig for evt. begynnende svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå