Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei av å ikke kunne sove i min egen seng! har ikke gjort det på snart 14 netter og det er like før jeg spyr!"!!!

har så bekkenløsning nå at jeg må sitte på sofaen og sove der med alle sofaputene strategisk plassert rundt om kroppen min slik at jeg hverken skal synke ned i liggende stilling eller klare å snu meg. gjør jeg det kommer jeg meg ingen steder dagen etter.

som om ikke det er nok våkner jeg minst tre ganger hver natt og ligger da våken i alt fra 1-2 timer før jeg klarer ¨å sovne igjen... sukk

har 37 laaaaaaange dager igjen til termin, men jordmor og jeg tror at jeg "bare" har toppen 30 dager igjen så jeg tviholder på den troen...

sorry jenter, måtte bare sutre og klage litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så fælt..

skikkelig trist å høre at du har det sånn da..:((

skjønner godt du savner senga di..

vi er jo likt nesten??

jeg har 36 dager igjen ;)

Skrevet

Hei!

Føler med deg- sov en del i stresslessen forrige gang jeg var gravid selv:-(

Kan hende det hjelper litt nå på slutten for deg også, jeg hadde det iallfall mye bedre de siste to-tre ukene ( hadde gått lenge på krykker f.eks da og de slapp jeg på slutten) da babyen sank så lavt ned at den rett og slett var med å stabiliserte bekkenet.

Lykke til med innspurten! Håper det ikke drøyer for lenge for di skyld:-))

Skrevet

Huff da!

Må ærlig si at jeg føler SKIKKELIG med deg!! Da er det nesten sånn at en burde kunne håpe at babyen kom 2-3uker før termin, så du ikke blir enda mere utslitt! Terminen er jo alt fra 14dager før til 14dager etter datoen, så babyen er jo klar da!!! Håper det ordner seg!

Stoooor trøsteklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...