Gå til innhold

Fikk infeksjon etter utskrapning..

Anbefalte innlegg

Fikk som dere vet ny utskrapning på fredag, da jeg skulle dra hjem kjente jeg meg plutselig så dårlig.. Hadde feber over 39 og hadde selvfølgelig fått en kjempeinfeksjon! De tror den er i livmoren, og jeg har hatt et sant helvete igjen.. Fikk antibiotika intravenøst pluss piller. Det værste av alt var at ca en time før infeksjonen startet var legen som hadde operert meg inne hos meg og sa at nå var alt ok. Han kunne ikke garantere at jeg ikke fikk flere styrtblødninger eller sammenvokst livmor... Men jeg skulle bare dra hjem slutte med antibiotika og leve som normalt... En time etterpå var jeg helt skutt.. Det var bare så vidt jeg fikk ha Selma sammen med meg på sykehuset.. Noen mente at hun skulle hjem, og at jeg måtte pumpe meg og Selma få erstatning.. Da blei mor forbanna!!! Aldri i livet!!! Så både mann og barn fikk bo sammen med meg på sykehuset!! Men nå må det vel være nok,, føler vel at jeg har fått min dose av sykdom og blødning nå!! skal på kontroll på torsdag!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8281637-fikk-infeksjon-etter-utskrapning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det... Ser ut som om det er en liten stund til vi kan trille... Men tider skal komme.... Det beste av alt er at Selma har det kjempe bra! Hun har vært så rolig og harmonisk på sykehuset!! Verdens fineste baby:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...