Gå til innhold

Vind-/stormtrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som vet hvor man kan få tak i vindtrekk/stormtrekk som passer på Quinny Freestyle 3XL - sportsvogndelen? Vet det ikke lages orginalt. Noen som vet om trekk som passer fra andre vogner? eller noen som syr slike ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg òg på. Så ei dame som trilla på samme vogn som meg med vindtrekk over. Jeg glodde så fælt at hun måtte jo tro det var noe galt med meg, måtte jo bare prøve å få meg meg deltaljene. Det satt fint på det hun hadde, det var svart med en hvit/sølvgrå søm nedover, men så ingen quinny logo på så det er sikkert ikke orginalt. Vi får bare vente å se om vi kan få svar på dette.....

Skrevet

Det kan høres ut som allværstrekket til TFK.

Skrevet

gå inn på www.barnetrend.no og nettbutikk-vogntilbehør, der har de et universaltrekk som mulig kan passe. det passer til OTH så tror kanskje det passer til quinnyen

Skrevet

Ei inne på www.nybaktmamma.com syr kjempefine stormtrekk som passer bl.a. Quinny... Med stor flapp opp foran som skjermer for vind og ruskevær, ikke bare en fotpose, som den på Barnetrend...

Hun kaller seg Svellen der inne, så kan du sende henne en PM og høre om hun kan lage, bruker et par timer så har du den noen dager senere - kjempeflink er hun!! :-)

Skrevet

Takk så mye for info. Skal se om jeg finner ut av det. Andre som har fått sydd dette og kan gi meg navn/nummer/e-post til vedkommende ?? På forhånd takk for svar.

Skrevet

Jeg har OTH og kjøpte trekket fra barnetrend. Likte det ikke, likte ikke stoffet og det var vanskelig å feste, syntes det satt dårlig. Så jeg returnerte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...