Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Noen dager når kjæresten og jeg har kranglet skikkelig får jeg veldig vonde kynnere. Som for eksempel i går da jeg lurte på om det kunne være starten på noe. Det var skikkelig vondt, jeg ynket meg og måtte krøke meg sammen. Men det ble ikke regelmessig og gikk til slutt over. Jeg er ikke i jobb nå, og jordmor sa (ikke i forbindelse med dette) at da skulle det noe til at jeg stresset på meg en for tidlig fødsel. Men kan da også andre typer stress, for eksempel problemer i forholdet, gjøre at ting starter før tiden? Det er forresten fem uker til termin.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 ja du kan nok få det, jeg får kynnere under stress situasjoner. Off ikke alright å krangle med kjæresten nå!!! 5 uker til termin her også. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Vi er alle forskjellige i vårt reaksjonsmønster, men ja...noen kan nok framskynde fødsel ved bekymringer eller problemer som fører til stress. Jeg får som deg, kynnere ved krangel, diskusjon eller ved at jeg må rope høyt..vær forsiktig..og selv om det er vanskelig og hormonene herjer..tenk på at til barnets beste er det ingen fordel å ta noen sjanser.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Jeg får også voldsomme kynnere etter krangling... og blir redd for tidlig fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå