Alba44 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Ser at det er mange nye navn her siden min tid som prøver og det er veldig bra, men kjenner jo igjen flere nick her. Håper så veldig at det klaffer for dere snart!!! Prøv å grip fast i optimismen og IKKE gi opp håpet om at det en dag er deres tur ) ) Sender over en stooor sky av babystøv.******************************************************************* Masse lykke til med prøvingen!!! Klemmer,
Andrebolleiovnen Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Heisann! Suuuger til meg masse babystøv!!!
Dodlimammatil2 Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 hei Alba, så hyggelig å "se" deg :-) jeg husker søren meg når du hørte til her inne, og nå skal du ajmmen med snart føde ;-)
Alba44 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2007 Dodli Er ikke så lenge siden jeg hørte til her, og det er en goood stund til jeg skal føde ))
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Hei Alba! Så koselig at du kommer innom og sprer optimisme og babystøv:) Håper alt er bra med deg og magen! Klem klem:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 åå, så koselig at du stakk innom oss alba sitter som du sikkert ser litt fast her jeg da *føler at mosa begynner å gro på ryggen* suger til meg litt babystøv og håper at det går bra denne gang er 6 dager over ikm nå, men ingen pos tester
Alba44 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2007 Lunajenta og Lioevr Så koselig å "se" dere igjen )) ( selv om jeg selvsagt helst skulle sett dere på et av trimesterforumene...).Krysser masse for at det skal klaffe for dere!!! Bra med meg! Er 17+2 i dag, så dagene går og det er bra. For hver dag som går så føler jeg meg litt mer trygg. Klemmer fra meg som sprer masse babystøv igjen....SVISJ!!!! **************************************************************
Siss75 Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Hei, Alba! ) Koselig å se deg her inne igjen, så lenge det bare er på visitt! ) Tusen takk for babystøv, har forsynt meg litt av det du spredde her inne også, så nå skulle jeg være godt oppfylt. Tenk, du er snart halveis i svangerskapet ditt!! Herlig! Ha en fin søndagskveld! ) Klem,
melkekua™ Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Hei Alba ) Så koselig å se at du kikker innom ;o) Godt å høre at alt er bra med deg og den lille i magen! Jeg håper på å hoppe over til 1.trimester snart! Suger til meg litt babystøv ****** kanskje ditt magiske støv vil hjelpe meg denne gangen! Klem tilbake til deg.
Alba44 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2007 Siss og emblamamma Nå håper jeg min solide dose babystøv og tankeoverføring kan være med på å dra dere ut fra dette forumet og over til trimestrene. Dere har ventet lenge nok nå, så jammen syns jeg det er deres tur!! )) Stå på,jenter, og hold ut ventetiden!! Klemmer,
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 Hei Alba ) I disse dager har flere gamle kjente stukket innom oss på BliGravid, så Lone35 her igår. Koselig ) Føler det er så lenge siden du ble gravid jeg. Det er noe alvorlig gæærnt med mitt tidsperspektiv...hi hi ) Snart er du halvgått svangerskap, så noe tid har jo gått da! Er du i bra form? Jeg har akkurat klart å finne veien ut herfra, på torsdag faktisk. Så nå er jeg litt all over the place ;o) 1 trim, oktoberklubb-07, BliGravid, Småtroll 1-2 år, septemberklubb-05... så masse moro ;o) har vært mye alene i helgen, så jeg har sittet her å kost meg, nygravid og surfet med masse ren samvittighet...det er sjelden det :oI Masse lykke til ) ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* og her er til mine venner som enda ikke har klart å få livmora si over på 1 trimen. NÅ ER DET PÅ TIDE !
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Heisann Alba! Koselig å høre fra deg igjen :-) Trasker rundt her enda jeg... suuuger til meg resten av babystøvet!!!! Sender deg en stoor klem!!!!!!!!
Alba44 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så masse,Minni!!!!! Såå hyggelig å høre :-D Når er ca termin? Kos deg masse med spiren din )) Er jo ikke så lenge siden jeg var her.:-) Testet positivt 3.uka i november. Men: ukene går jo ganske fort og som du sier snart halvgått nå.. Formen er bra. 1.trimesteret var jeg mer uvel, men samlet sett så koser jeg meg og klager ikke :-D Kos deg med svangerskapet & lykke til ))
Alba44 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. februar 2007 Hei Kirsty! Håper masse babystøv har nådd Bergen by :-D For jeg venter veldig på den dagen du skal teste positivt!! Jeg vet at du har vilje av stål! Fortsett med det ;o)) Klemmer,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå