Gå til innhold

Gråter hele dagen - hvor sundt er det


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli seriøst bekymret. Jeg har grått og hylskreket i et strekk siden i går (hormoner blandet med samboerens depresjoner osv osv.. lang historie akkurat det)

 

Jeg er mest bekymret for spiren i mangen. Merker de sånt når den bare er 6 uker. Er det farlig at jeg er helt på styr, eller har det ingen ting å si (håper håper håper på det siste)

Anonym denne gangen dessverre, men håper dere kan komme med innspill alikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda!! Sender deg mange gode varme klemmer!!! Høres ut som du trenger det...

Tror nok din mentale helse har endel å si på utviklingen..

Ville tatt meg en tur til lege og fortalt hvordan du har det... sikkert god hjelp å få!! Ikke sunt i lengden for deg heller å gå slik som dette!!

 

Lykke til videre for deg og spiren, + samboer!!

 

Klemklem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det hørtes tungt ut ... er det ingen du kan prate med som kan få deg på hyggeligere tanker?

 

Kanskje du og samboer bør ta dere en tur til jordmor, lege eller andre å snakke om frustrasjonene?

 

uansett ... det går bedre skal du se..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..dette er bare helt pyton. Vi har stedattern her så vi får ikke snakket skikkelig sammen (jeg begynner bare å hylskrike når emne komme opp, så jeg vil ikke utsette henne for det). Skrev et lite brev i stad som forklarte litt av det jeg følte, så nå skal vi "sende henne til bestemoren" en stund i kveld så vi får snakket sammen.. (enda godt han forsto alvoret i det)

Ikke lett når mine hormoner er helt ute av kontroll og han sliter med depresjoner. Man skal være rimelig rundt i kantene i disse dager for å takle meg akkurat nå, merker jeg.

Ble litt lettet av at vi får litt tid alene, så merker at det går litt bedre nå, men faen så kjiipt dette er asså...

 

Godt jeg har dere, ellers hadde jeg virkelig blitt gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sunt å gråte for babyen, men sunt for deg i din situasjon,...det er ikke noe å gjøre med annet enn at du kan jo få gå til psykolog/psykiater...da må du gå gjennom legen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...