Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Fikk du skillingsbollene jeg sendte deg i går?? Hehehe.. Nå har jeg to bolledeiger som står og hever.... (Pluss den jeg har selv da, selv om det er flere uker til den er ferdig... ) Hehehe
Lone35 =0) Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei Trine! Bollene er vel ferdige nå? Jeg sov så lite i natt at jeg tok en bedre ettermiddagsdupp. Det var deilig. Hadde du kommet med skillingsboller nå, så kunne vi sittet her meg magene våre og skravlet ivei. Ingen visittid her ser du. Enerom alle sammen her. Og god plass til gjester. Kommer du uten bollene dine, så skal vi vel fikse noe fra kjøkkenet her. Utrolig hva de har i skapet. Og sånne frosne kanelsnurrer fra Findus som varmes i mikroen, er som ferske de og'. Velkommen til trøndelags-tur! Klem klem
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hehehe.. Bollene ligger i fryseren Både de og skillingsbollene Har akkurat fått i meg litt middag, og masse salat.. Nammenam... sitter og ser på en film nå.. Henning Mankell` s Det svake ledd.. den er genial altså!! Skulle sååååå gjerne besøkt deg på sykehuset.. Tanken på at jeg ikke er langt fra om 14 dager frister meg egentlig til å ta en tur innom. Hehehe... Hadde vært såå koselig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå