Gå til innhold

får dere panikk av å til??

gizka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, av og til får eg åg sånne tanka, men dem gir seg fort d, trur egentli at alle har sånne tanka, d e bare ikkje alle som vil innrømme d.

D e jo ikkje så rart egentli, om nån måneda så befinn man seg i en heilt anna livssituvasjon enn man har hvert i tidligere.

En livssituvasjon som d faktisk ikkje går ann å forberede seg heilt på:)

Trur d e bedre å tenke sånn som oss, førr å bare tenke at "detten blir å gå supert, åg alt skal bli perfekt" osv... D blir for naivt syns eg personlig da:)

Annonse

er jo ikke så rart da, alt er i ferd med å forandre seg!

Vi får rimelig god panikk begge to noen ganger, selvom vi er snart 23 og 24 år, og en del eldre enn mange andre her inne.. "hva har vi gjort? kommer vi til å takle dette?" og "kjærstetur til syden nei.. det blir det nok ikke noe av nå.." osv osv..

bare dumme tanker, lissom, men likevel.. en skal jo få ansvaret for en ny liten person.. det at en får litt panikk betyr forhåpentligvis bare at en bryr seg!

Jeg fikk litt små panikk første gang jeg hørte lille gullets hjerte :P Tenkte: " Shit.. det er faktisk noe der inni og....Hva er det vi har gjort...??" Tror det gikk opp for meg da :) Gikk over med en gang varte bare i noen minutter :P Nå sitter jeg å smiiiler hvergang gullet sparker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...