Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la inn 2 innlegg her og samme person svarte på begge,men fikk to vidt forskjellige spådommer. Lurer litt på hvordan dette kan gå an. Er ikke så kjent med spå/horoskop, er ikke meningen å fornærme noen,jeg bare lurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel hende...jeg har selv sett 2 gutter på mi venninne så 2 uker senere så jeg ei jente til...

Jeg vet ikke hvorfor men man skal jo ta dette med en klype salt også da...

Her inne merker jeg selv at det kan bli for mye og at bildene florerer...og jeg har vanskeligheter med å skille personene...

Skrevet

Samme som sjaman sier her.. :))

Det er utifra bilder vi får opp som vi tolker ut fra.. jeg veit jeg kan få opp feil første gangen, får så få opp riktig senere..er ikke såå himla lett å lese noen over data og via en fdato.. helst skulle jeg sett bilde av denne personen eller møtt :)

Skrevet

Enige med dem over :o)

Mye kan spille inn. Også dagsformen til den som spår. Jeg har vært syk nå, og er helt tappet for krefter. Ser ikke noe nå fordi jeg er så sliten. Hode vil rett og slett ikke følge med.

Ting som skjer i omgivelsene kan også ha mye og si. 2-3 mnd etter at jeg fikk Lillemann og prøvde og spå om graviditeter og kjønn fikk jeg opp bare gutter. ALLE skulle liksom få gutter da :o) Kroppen var nok mye styrt av min egen opplevelse og hormoner jeg hadde i kroppen.

Skrevet

Takk for forklaringer,for en som ikke er så inne i dette med spåing så er det mye som er uforståelig, jeg synes det er interesant å lære om det. Så får vi se hvilke spådommer som går i oppfyllelse.

Skrevet

Heisann:-)

Selv pleier jeg å fokusere på f.dato når jeg ser på et innlegg, men dersom innlegget er skrevet av f.eks. en venninne så kan det være at jeg får inn vibrasjoner fra den som skriver i stedet om du skjønner...

Er også enig med det som står over her.

Jeg bruker også tarot -kort som hjelpemiddel og noen ganger sier tarot-kortene noe annet enn hva jeg selv får opp og jeg kan bli litt i villrede, men stort sett samsvarer det bra:-)

Vil også si at spådommene blir gjort på grunnlag av akkurat det sporet du er i nå og det vil si at dersom man plutselig tar en helt annet retning eller velger noe annet så blir resultatet et helt annet neste gang du blir spådd!!

F.eks. jeg spår deg gravid i desember og du er gnske sliten og stresset -og neste gang jeg spår deg er du mer opplagt og spiser sunnere og har mosjonert mer osv...så får jeg gjerne opp graviditet i april, fordi det er skjedd en positiv endrin i livet ditt som påvirker fruktbarheten din...

Veldig lang forklaring.....men ,men...

Skrevet

Takk en gang til for mange svar,tenk om en av dere kunne ha tatt seg tid til å spå meg også.

Jeg 19.11.1973

Han 28.12.1974

Har noen tid til å se på meg vil jeg bli veldig glad. Dere kommer til å gi meg håp i hverdagen.

Skrevet

Dette er ingen vitenskap!

For å kunne spå/se må jeg få et inntrykk av personen, slik at jeg kan få opp bilder - som jeg så prøver å tolke. Det kan ofte være vanskelig ut fra et kort innlegg, evt. kun fødselsdato. Og da kan en få opp lite/ingenting. Hvis dette skjer kan en velge å ikke svare folk eller å svare likevel, evt. med forbehold.

Personer er ikke like åpen og alle dager og tidspunkter er ikke like gode utgangspunkter, det går på den som skal spås og den som spår. Og vi er jo absolutt aktører i egne liv, ikke bare brikker i en skjebne som fullt og helt er forutbestemt!

Som nevnt over kommer det ofte også mange bilder samtidig, og en må da evt. sortere de.

Hvis personer spør om graviditeter tror jeg personlig at mange også ser de som ikke ender i barn. Jeg har eks. blitt spådd gravid en gang, fikk mensen forsinket og var trolig gravid.

Hvis jeg ser tall, må jeg tolke hva de betyr; er det måned; fra nå av, fra en person forsøkte å bli gravid, er det årstall, dato el.

Det er ofte også vanskelig å se om en ting skjer denne våren, neste vår ol.

Og hvis en får opp personer, er det barnet allerede født, eller er det et framtidig barn.

For å oppsummere: Det er altså mye som spiller inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...