Gå til innhold

ul i uke 14, men så ikke babyen!!!!

Anbefalte innlegg

heisann..lurer litt på noe... vi var på UL i uke 14, men så ikke en baby. jordmor sa hun kunne se armer og bein, men babyen var for liten til og fastsette termin. eneste jeg kunne se var en liten bevegelse.. jeg blir litt bekymra, fordi jeg hører flere har til og me fått vite kjønn i uke 15... noen andre som ikke kunne se noe, eller noen som vet noe om dette? setter pris på svar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8280580-ul-i-uke-14-men-s%C3%A5-ikke-babyen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var nettopp på ultalyd...er i uke 14...jeg så babyen..men jeg kunne lissom ikke se alt..men legen var veldig erfarn og så tilogmed hvilket kjønn det var..det kommer helt an på hvordan spira di ligger...kanskje hu bare gjemmer seg litt;)

hei! tok du utvendig eller innvendig UL? jeg tok innvendig UL i uke 12, å vi klarte å se babyen ganske godt :) h*n hadde lange bein iallefall, hehe.. viss man skal kunne se kjønn på barnet så tidlig så må di ha ganske bra utstyr for å kunne se d, eg va på mamastork å hun hadde bare sånt vanlig "gammelt" utstyr..

Annonse

tror nok ongen din har d ganske bra der inni :o) jordmorå sa t meg at man ser mer av ongen me innvedig UL enn utvendig, så d kan jo være grunnen til at du ikke såg ongen din så godt :) men din neste UL blir vel den ordinære? eg ska den 21.mars å da ska eg vita kjønnet, tror d bler ei t jenta..hihi

Hei Siw!

Jeg var på UL i uke 12 og da tok jeg både innvendig og utvendlg UL. Og vi så definitivt mye bedre og mer på den innvendige. Men knøttet lå litt vanskelig til for å se nakkefolden og bena, så legen bytta til utvendig, og da så vi begge bena.

nå er det nedtelling til ordinær UL om 3 uker.. skal def. vite kjønnet:)

å ta innvendig ultralyd etter uke 12 er ikke skadelig for fosteret,tok selv innvendig når jeg var 13+2,og det var legen som anbefalte det,nettopp for å se nakkefolden bedre,tror ikke legene ville anbefalt det hvis de kunne skade fosteret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...