Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hei:) Hvordan går det med deg? Her er det under 14 dager igjen, og ganske dritt lei, men ellers går det bra.. Lurte på om du kom en tur nå på onsdag? Klem fra
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 jeg kommer, koser meg der sammen med dere. Går stadig å tenker på deg siden dagen er jo her snart. Syntes tiden har gått fort nå. stnøve var på ul om torsdagen, alt var bra og det var en der inne. bildene hun fikk var faktisk ganske tydlige, moro hu gleder seg vveldig. Men hvordan er formen din?? gleder H seg til å bli store søster. I dag skal vi ha familie bursdag for rikke, vi blir 13 stykk. Tror jeg kommer til å være sliten i kveld:-)
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Å så koselig, fikk jo ikke snakket med deg så mye sist:) Gratuelerer med 2 årsdagen til R:) Håper det var koselig? Selv om det sikker var litt slitsomt for deg.. Du har jo ikke akkurat det samme overskudde som om du haddet hatt hvis du ikke var gravid.. Å så heldig de var, ikke alltid at man får fine bilder på ul, og godt å høre at alt var bare bra, det er jo det beste!! Hvordan er formen hennes om dagen? Jobber hun enda? Og din er den bra? Her går det bare bra, uten om at det er begynt å bli ordentlig tungt, virkelig glad jeg får en uke før denne gangen, hehe.. Hedda gleder seg som bare det, hun snakker ikke om noe annet, så det blir spennende å se om det går etter forventingene.. Sprøtt å tenke på at neste torsdag er jeg tobarns mor..
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Vi tokk bursdagen i to omganger, barnebursdagen var forige helg, det kom 30 mennesker, det var med foreldre. tror vi velger å be mindre neste år, eller flere omganger :-) var rimelig kaputt den kvelden alle sammen tror jeg, heldigvis så tokk vi det i barnehagen. Synøve jobber 50%, formen er bra,utennom at hun har fått litt vondt i halebenet.Hun var heldig med bildene, jeg fikk to dårlige. Formen min er veldig opp og ned, og mye hormoner.Sliter med vonde åreknuter som går helt opp i der. Jordmora (janne) snakket om å sende med på sykehuset for en gyn time. og hvis det var for ille så måtte det kanskje bli tatt keisersnitt. vet ikke helt hva som skjer nå da,men jeg ble litt engstlig.men,men barnet skal ut. Hedda er så stor at hun kan hjelpe deg, og hun forstår så mye mer en Rikke. Det blir spennende for dere nå, gleder meg til å se den lille. Og det fine er at dere vet når barnet kommer.Så koselig. Gleder meg til onsdagen, så vi kan snakke litt mere sammen.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Deilig at dere hadde barnebursdagen borte, det hadde vi i fjor, og noe av det beste vi har gjort noen gang!! Slippe alt rote og styre hjemmet, og bare komme hjem til et ryddig hus.. Skjønner godt at du var kaputt etter en sånn dag:) Koselig å høre at alt er bra med Synøve, men det hørtes ikke mye godt ut å ha vondt i halebenet.. Åreknuter slet du med det sist også? Det blir spennende å høre mer i morgen, gleder meg ordentlig, det blir koselig!! Også selvfølgelig gleder jeg meg til en god late, hehe:)Ha en fin dag så lenge!!
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Hadde bursdagen henes borte i fjor også, det er grei når man har muligheten. Tror Syn begynner å bli ordentlig sliten av å jobbe generellt, hun gleder seg masse til å bli mamma.hun har vel hatt mye vondt i halebenet hele livet, hun selv tror det er pga at hun alltid har vært så tynn,mamma var også sånn. Jeg hadde litt åreknute forrige gang også, men ikke så ille som nå. den var bare nede på benet med Rikke, men men snart ferdig, kan vel ikke klage når man får noe så herlig igjen.Er bare litt redd for keisersnitt.jeg tror det gjør vondt:-) teit. Blir koselig i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå