Gå til innhold

huff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var skikkelig kjipt!! En kamerat av samboeren min ringte i går ettermiddag og lurte på om vi ville komme på besøk. Vi har ikke truffet han og hans kjære på en stund...så min nevnte at jeg er gravid i 7. måned... Han i den andre enden ble litt overrasket.. men ok.

Etter en liten stund så ringte han igjen... og spurte pent om vi ikke kunne la være å komme.. saken er at de har nå prøvd å bli gravide i 2 år!! Det hadde nok vært litt tøft for henne å måtte se meg og høre på at alle spurte og grov om meg.

Vi forstår selvfølgelig dette veldig godt!! Men jeg skulle ønske at samboeren min i det minste kunne ha gått... Jeg hadde ikke hatt noe i mot å være alene hjemme en kveld. Men min kjære tok det veldig pent og ble vel mer bekymret for at jeg skulle bli lei meg:) Noe jeg ble... men mest fordi jeg føler med henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er urettferdig!!!!! Vi har det sånn med svogeren min. Vi venter nå den fjerde gutten og blir veldig lett gravide, mens svogeren min og hans kone har hatt to prøverørs forsøk, og klarer det ikke. Det har blitt sånn at de siste to gangene jeg har blitt gravid har vi grudd oss til å fortelle dem det. Jeg synes så ufattelig synd på dem....... Har dessverre ingen gode tips, men føler med deg/dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...