lone23 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Har i løpet av helgen fått mye vann i hendene i i beina... Har gjennom hele sv.skapet hatt et stigende bt. Har også de siste dagene hatt noen merkelege stikninger i skjeden/underlivet... Er i uke 36 nå ( 37 i følge bim). Skal til jordmor onsdag da.. Noen som kan gi meg noen svar? Hva gjøres visst bt og vann øker?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Er vanlig å få vann i kroppen mot slutten. Det er og vanlig at blodtrykket stiger. Dersom det stiger og blir veldig høyt kan vann og bt bety at du har svangerskapsforgiftning. Men dette vil jm finne ut ved å måle trykk og urin når du kommer dit på onsdag. Stikking i underlivet kan være at babyen fester seg. Evt er det bare stikking, det ligger jo en baby der som trenger litt plass...
lone23 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2007 Tusen takk for svar=))... Men hva gjør de visst det er sv.skapforgiftning då??? Spør og spør eg, heheh
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Da kan det jo hende de setter i gang. Vurderer vel risikofaktoren for deg og barnet. Om det beste er at barnet kommer ut eller blir værende litt til. Hvis man spør så får man som regel svar
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Heisann! Jeg har hatt litt vann i kroppen de siste månedene. For noen uker siden, rundt uke 38, våknet jeg en dag med merkbart mer vann i hele kroppen. Syns det var litt ekkelt. Tok med meg morgenurin og stakk innom legekontoret og fikk den sjekka. De målte også blodtrykket. Alt var helt fint, og det var utrolig godt å kunne slappe av iforhold til svangerskapsforgiftning. Kanskje du kan gjøre det samme i morgen tidlig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå