amilde 11.06 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er 100 % sykemeldt pga migrene. Er i ganske bra form så lenge jeg kan være hjemme og ta det med ro. Men nå har jeg lyst til å prøve å jobbe litt igjen. Noen som vet om det går ann å være 70-80% sykemeldt?
kfitjar Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hva med det de kaller aktiv sykemelding?
♥ivf m/prins♥ Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hei amilde:) Du kan være alt fra 10% sm, så det vil gå helt greit at du prøver deg i 20-30% stilling til å begynne med. Jeg selv er 50% sm og vil komme til å være det hele svangerskapet. Kanskje 100% innimellom. Det spørs på formen etc. Lykke til og kos deg med alle guttene dine:-)))) PS! Jeg er bare i uke 15 og vet ikke kjønnet enda, men jeg tror jeg venter en gutt:-))) Har du noen navneforslag? Må ha litt å velge mellom, for det er jo ikke sikkert at det er feks. Storm som kommer ut? Klemmer:)
amilde 11.06 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2007 Tusen takk for nyttig sva:-) Jeg. tror jeg skal be om å jobbe 20%. så kan jeg være noen timer tre ganger i uka. Vanskelig med guttenavn, jeg liker disse navnene godt; Johan, Kristaver, Viljar, Theodor, Linus Jeg er kalt opp etter min oldemor. Hennes mor var forlovet med en staut kar som het Johan. Han døde desverre i en ulykke før min oldemor ble født. Jeg synes det hadde vært artig om jeg hadde fått en Johan siden min oldemor aldri fikk treffe sin Johan. Det var lett å velge navn på første og andre gutten. Vanskeligere på nr 3 og jeg har erfart at det nytter ikke å bestemme navn før vi har møtt gutten. Har jo to gutter som også vil bestemme men "Georg in the Jungle" og "Martin Mystic" eller "Pikacu" er uaktuelle.. Blir spennende å høre hva du har i magen. :-)
har fått lita pia Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 to på jobben min sm e 80% sykemeldt...jobber to halve dager i uka..
♥ivf m/prins♥ Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Hei igjen amilde:) Ha ha ha, må le av navneønskene til de to guttene dine ;o)) Vil vel også tro at de er uaktuelle, ja........rart med det, he he;) Fine navn du kom med og jeg håper det blir en liten Johan som blir lagt på magen din, jeg:) Det hadde vært stas:) Både Viljar, Theodor og Linus er tatt her hos meg via andre kjente, så jeg må legge hodet litt i bløt. Jeg liker så godt Storm jeg da og vet at det er veldig spesielt og at det er mange som ikke liker det. Og når barnefaren ikke liker det også, så sliter jeg jo litt.. :-/ Ja, be om 20% sm, så får du "luftet" deg litt ihvertfall, så tar du en dag av gangen og ser hvordan det går. Skal på UL om 3 uker igjen og da kan vi få vite hva som er der inne, selv om jeg er nokså sikker på at vi vil se en liten tissefant ;o))) Skal ha UL i 3D om jeg tør og da skal det ikke være vanskelig å se. Lykke til videre i svangerskapet! Du er kjempeheldig som får bli mamma til tre gutter - blir supermamma, du ;o))) Klemmer:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Har ingenting å gjøre med sykemelding dette, men heter du Arnilde? Heter selv Arnhild, og får alltid en følsele av å møte megselv i døra når jeg ser nicket ditt
amilde 11.06 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2007 Jeg heter ikke Amilde. Jeg har en tippoldemor som het Amilde. (hadde er vel det rette ordet)Hadde tenkt å bruke det navnet hvis jeg fikk en jente for jeg synes det er et fint navn. Det gjør jeg ikke og tenkte at jeg heller skulle bruke det som nick, Arnhild er også et fint navn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå