Gå til innhold

Er det noen som har det som meg?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 7+2 og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Dette er første gang for meg, så jeg vet liksom ikke hva jeg kan forvente meg. Men alle jeg leser om har de klassiske symptomene. Jeg er verken trøtt eller kvalm, ingen humørsvingninger. Holdet og murringen nederst i magen kjente jeg bare i uke 5. Men jeg har ømme bryster og tisser oftere enn vanlig, føler meg noen ganer litt oppblåst og til tider litt vondt i korsryggen, men det er alt. Lurer av og til på om jeg fremdeles er gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8280315-er-det-noen-som-har-det-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat samma som meg det...og jeg er 3.gangsgravid..med nr en var jeg skrekkelig dårlig,så da det ikke fulgte et eneste symptom med nr to,så begynte jeg og å lure på jeg egentli var gravid,og fikk en ul i uke 11 bare på grunn av dette..nå,gang nr tre er jeg pisseredd egentli..veit ikke hvorfor,for det har gått bra begge de to foregående gangene..men er av en eller anna grunn mye mer bekymra denne gangen,og greier egentlig ikke glede meg helt før jeg får en bekreftelse på at noen bor der inne..får UL i uke 12 denne gangen og,siden min lege har sitt eget apparat..

..så..ikke bare du nei:)når har du forresten termin ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...