Gå til innhold

Hvilken barnevogn?

Ma-i

Anbefalte innlegg

Heisann jenter,

Jeg er fremdeles i tenkeboksen angående barnevogn. Det er så mye nytt nå siden jeg sist var på barnevogn jakt, og da arvet vi enten simo eller brio.

Har faktisk vurdet å kjøpe bare bagvogn først, eller da en duo vogn kun utfra bagdelen og heller ny som sportsvogn om et år.

Dette fordi jeg ser en del gode valg på bagdelen men syns at sportsdelen ikke har det jeg ser etter i en vogn.

Må være:

Stor hard bag, både i lengde og bredde, Må minst være 79 cm lang og over 34 cm bred,bør ha sittestøtte

Ikke for tung

Lett å trille i snø og på grus, stranda og terreng

Lett å løfte inn og ut av trikk,tog,buss , at den er stødig både foran og bak .

Lett å løfte bagen av, og mulighet for å bære den.

Ikke knekk (bøybart) håndtak.

Lett å slå sammen.

Vil ha mulighet til å bruke bagen helt til neste vår da.

Så langt har jeg kommet da.

Har begrenset mulighet til å fly rundt å se på vognene, og syns det er lite info om bag størrelse og sånn på nett. annet enn på simo, brio og emmaljunga.

Er det noen som har erfaring ?

Fortsetter under...

Jeg hadde Brio kombivogn til de tre største, og var veldig fornøyd med den. Hadde ei simo trille og ei paraplytrille utenom, da de ble litt større.

Nå var Briovogna slitt, men vi tar den med på hytta. Har kjøpt ny Simo kombivogn, som jeg bare gleder meg til å bruke. Synes kombi er helt perfekt, stor, stødig, sikker vogn, super, hendig bag. Etter hvert kjøper vi vel en slags trille eller trehjulsvogn.

Det er utrolig mange vogner å velge mellom, man bør ta seg en tur å prøve hva en liker best selv.

Ang Simo KOMBI så er nå det en kjempefin, stødig vogn uansett underlag man går på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...