nillo m jente Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 har gått med kynnere i fleire timer idag,og forferdelig rygg smerter. har problemer med å reise meg,gå normalt ol. hadde dette i går og, men ikkje fullt så kraftig. E bare 23 uker på vei,noen som opplever det samme, eller noen gode råd:)) Dette er mitt 2. svangerskap.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Er ikke sikkert det er noe. Men siden du er bekymret og du har vondt i ryggen osv ville jeg ringt jordmor. Er du bekymret bør du ringe.
amilde 11.06 Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hvis du har gått med så vonde kynnere så lenge hadde jeg ville tatt en telefon til jordmor/føden e.l. Bedre å sjekke det ut enn å være bekymret. Håper du blir bedre snart.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 I forrige svangerskap hadde jeg masse regelmessige kynnere over timer. Men de var ikke vonde, bare ubehagelige. Ryggvondt kan jo være både bekkenløsning og slitne muskler, men litt skummelt sammen med kynnerne kanskje?? Er smerten konstant eller øker den med kynnerne? Tips til å dempe kynnere er varme på magen, (varmepose, badekar, dusj etc) også er det visstnok ikke lurt å klemme på magen mens man har kynnere, da det kan fremprovosere dem. Ta gjerne en telefon til legevakten (føden vil vel ikke hjelpe deg før du er 24 uker på vei??) det er dumt å gå og være bekymret!!
nillo m jente Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2007 takker for svar:) har vært på føden, og blei sjukemeldt med ein gang.skal på ekstra ul på fredag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå