Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Er det noen som har vært til privat ul på Lillehammer her, er så utålmodig at jeg vurderer å bestille meg en ekstra ul... Det blir rett og slett for lenge og vente til den ordinære ul som man får i slutten av svangerskapet... Både jeg og samb har veldig lyst til å se den lille og bli helt sikkre på kjønn.. Noen anbefalinger??
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 hei _malla, helst 3d, men kan man få det på lilleh. da?
~La luna~ Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Nei,men de tilbyr det på mjøskirurgene på Gjøvik. J skal ha 3d ul på Hamar, men føde på lhmr. Har vanlig ul der senere, men de har sikkert noen private som tilbyr vanlig UL på lhmr.. Søk på gulesider
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Takk, for svaret... Men vanlig privat ul er det vel ingen sak å få på lillehammer eller?
~La luna~ Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Bare hyggelig ! Nei, d r d nok ikke Men ser jo lite på vanlig UL i forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå