Gå til innhold

Jipppiiiii :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er gravid og plutselig litt nervøs... Testa positivi i morres. Dette er enda litt uvirkelig for meg. Håper håper håper at lille spire er frisk og holder seg fast denne gangen. Termin 28/10...så det er jo enda veldig tidlig.

Masse babystøv til dere alle :)

Fra en overlykkelig Lucki!

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! De må være en bra nyhet en søndags formiddag...Gratulerer så mye!

Skrevet

GRATULERER så masse!!!

Det fortjente du virkelig etter en laaaaang prøvetid. Lykke til fremover med spiren.

Suger til meg litt babystøv jeg :-)

Skrevet

Så gøy!!!!

Masse gratulasjoner fra meg...

og siden jeg fortsatt venter på tr,som skulle kommet på torsdag,suuuuuuuuuger jeg til meg babystøv!!!!!! takk,takk...

Lykke til videre på den spennende reisen;-)

klem,klem

Skrevet

Tuuuusen takk for gratulasjoner!!!! SÅ morro å få, selv om dette er uvirkelig ennå. Kjenner bare litt stikk i magen fra tid til annen.

Hehe,bortsett fra gubben er dere jenter er de første som får vite det!

Krysser fingrer for deg rosa og alle andre som venter :) XXX

Skrevet

Jippi jippi! Gratulerer så masse og velkommen etter inn på 1. trim! Der er det fullt av hyggelige ikm-uke-7-damer! :) :)

Skrevet

Gratulerer masse til deg :o)!!

Kaster du litt babystøv til meg også...???

Skrevet

Petronella:0) Her er baby støv til deg i massevis: ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Du er så hjertens velkommen etter ! :)

Skrevet

gratulerer så mye.. sniker til meg litt babystøv jeg og.. har ikm neste helg.. skikkelig utålmodig kjenner jeg

Skrevet

gratulerer så masse!!!!!!lykke til fremover med den lille spiren!

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren! Kos deg og lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse!!

Kos deg og nyt det:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Tusen takk for babystøv=)

Skrevet

GRATULERER!!!! SUGER TIL MEG ALT BABYSTØV DET ER MULIG Å FÅ :) :)

Skrevet

Gratulerer!! Jeg har funnet ut at jeg også har termin 28/10 hvis jeg tester positivt nå.. Mensen har uteblitt i dag. Så jeg tester i morgen.. Krysser fingrene!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Da er det bare å danse & synge for nok en spire i oktoberklubben :o)

Jippi ja ja jippi jippi jaaaaaaaaaaaaaaaa

Jippi ja ja jippi jippi jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jippi ja ja jippi jippi ja ja jippi jippi ja ja jippi jippi jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o)

Lykke til!

Skrevet

Heia lucki!!

Velkommen i terminklubben!!!!

Vi sees der inne, blir hyggelig å ha mange å følge gjennom åtte svangre måneder:) GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer saa mye, nyt tiden og lykke til.

Skrevet

Grattis! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...