Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 venta et lite nurk i juli, og vi har begynt å tenke litt på kordan vogn vi skal velge.. har prata litt med mi mamma, som har en del erfaring på området:o), og ho si at simo kombivogn e et bra valg, ettersom du kan bruke den helt tel ungen e 3år ellerno. men e det noen andre som har andre forslag til ei god vogn? ps: må være god å trille, og helst ikkje lage no knirkelyd:P
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Simo lager gode vogner. Men de er tunge! Jeg ville nok heller valgt Simo duo siden du får sommerbarn og trenger stor bag. Bagen til simokombi er lang men veldig smal, så det blir dårlig plass til vinterpose oppi den når vinteren kommer.
Bægge dætern Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 vi har valgt emmaljunga sport combi. den har stor bag, vår ettåring sover i den med voksipose på dagtid ennå. - ja den er tung, men solid og vi regner med å ha den hele vognperioden. baggen kan løftes ut og flatpakkes for transport mens sportsdelen klappes sammen og da tar den ikke så stor plass heller........jeg har og hatt en tfk pro3 og em er minst like god i terrenget, faktisk krenger den mer og er derfor enklere å svinge med enn tfk med fasthjul ; )) lykke til med valget!!
Monica Geller Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har hatt Simo kombi nå til barn nr 3. Jeg var superfornøyd med vogna, og den er uten tvil den beste vogna jeg noen gang har hatt. Den er utrolig god å trille. I tillegg er stoffet helt vind og vanntett, og det vet jeg ikke noen andre vogner som har. Den er laget for norske værforhold. Ulempen er at den er noe tung, og tar en del plass dersom du skal transportere den med deg i bilen. Har du en høvelig grei str på bilen, er det jo likevel ikke noe problem. Simovogna mi ble dessverre ødelagt nå når snuppa var vel 8 mnd, og da orket jeg ikke å kjøpe en ny kombivogn, siden hun var blitt såpass stor og fordi vi ikke skal ha flere barn. Hadde vi skulle ha hatt flere, så hadde jeg garantert kjøpt en ny simokombivogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå