Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går tok de ut 5 egg av meg. Jeg hadde mange eggposer, så legen var overrasket over at noen av eggposene ikke inneholdt egg. Ja, så det ble endel stikk for å tømme alle disse eggposene.

Det ble nå 5 egg.

I dag ringte bioingeniøren meg. Hun fortalte at 4 av eggene er

befruktet:-)

Min manns sædkvalitet hadde også blitt bedre. Da han engang var på Rikshospitalet kom de til 10 mill. svømmere.

Da vi var i Porgrunn midt i desember målte de i underkant av 7 mill. svømmere. Legen i P. fant ut at min mann har en åreknute i den ene testikkelen, derfor nedsatt sædkvalitet. Min mann datt ned fra en stige en gang, og slo utstyret blått. Au.

I går hadde de målt 12.2 mill. svømmere:-) 1.6 mill av disse var svømmedyktige. Min mann har tatt et homopatmiddel som han har fått anbefalt av akupunkturøren som vi går til.

På tirsdag skal de sette inn 1 eller 2 egg på meg. Vi fyller 35 år i år begge to.

Hvordan er disse smertene når de setter inn befruktet egg i forhold til når de tok ut eggene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått uttak

Det gjør ikke vondt å sette inn egg igjen. Det eneste er at det kan være litt sårt der nede når de vasker og sånn, men det kan ikke sammenlignes med med uttaket.

Lykke til:-))))))))

Skrevet

Da er det spennende tider dere har foran dere!!!

Innsettingen er ikke vond, men jeg synes det kan være litt ubehagelig eneste. Det er veldig fort gjort, max 10 min, sist tok det 5 min for meg!

Masse lykke til!!!

Skrevet

Hei Emma* og Sunniva78!

Tusen takk for svarene.

Phu, godt egginntaket ikke er så smertefullt og fort gjort.

Da får vi bare se fram til tirsdag:-)

Skrevet

Hei, hei og lykke til med innsetting og ruging!!

Jeg følger forhåpentligvis etter med uttak på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...