Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Noen som er/har vert plaget med hemorider? Klarer knapt å gå jeg...
Pinklady og Amalie Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Legg en kald klut på! Også har jeg hørt at noen dytter de inn igjen i dusjen! har ikke peiling om det hjelper, men det var noen som skrev det for en stund siden! lykketil
Ny bebis i magen! Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Kjøp en salve på apoteket som heter alcosanal. Den får du uten resept og hjalp meg!
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Leste en del om dette i begynnelsen av svangerskapet... Der ble det anbefalt å legge is på utposningene slik at de trekker seg sammen og tømmes lettere for blod. Et triks var å klippe fingrene av engangshansker å fylle disse med vann og fryse, disse vil passe godt i sprekken når de er ordentlig nedkjølt skulle man prøve å klemme på dem og dytte innenfor endetarmåpningen. Vet ikke om dette hjelper noe, har ikke prøvd selv. Lykke til!!!!
Baila Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Å sitte m rumpa i grønnsåpe vann,skal lindre. Skader hvertfall ikkje å prøve gammelt kjerringråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå