Gå til innhold

Skravletråd UKE 8 - nå braker det snart løs

Anbefalte innlegg

Men damer, da, nå tar dere alle sorgene på forskudd her, altså. Regner med at det er forsvarsmekanismer som slår ut i full blomst, bedre å ikke håpe for mye enn å bli skuffa. Men så lenge tr ikke har kommet med fulle røde seil så er jo ikke håpet heeeelt borte, eller hur? Neida, skjønner dere godt jeg, burde nok skru ned litt på iveren min også, hehe.

Veeel, Turbotrollet, så mye lurt har jeg ikke gjort. Men har prøvd å spa fram huset etter lang tid uten så mye som en støvklut eller vaskefille. Har blitt aaalt for mye jobbing, og nå var det hybelkaninene eller oss. Mannen har starta etterisolering oppe i 2. etg, mens tassen og jeg har gått lang tur. Det lureste jeg har gjort i helga er nok å endelig ha blitt frisk igjen. : )

Fortsetter under...

Det er godt vi har noen som deg inne her, så vi ikke blir helt deppa. Men for min egen del så har jeg så kort syklus at hvis det ikke ble klaff denne gangen, så prøver vi igjen om ca 10 dager :-)

Åh, når det først skal være så ille at tr kommer, så må det jo være kjekt å ikke måtte vente så lenge til neste mulighet! Syklusen min er ustabil, sånn ca 28-35 dager. Vet at det ikke er spess lenge, altså, men 35 dager er lenge nok når man venter likevel... Hehe, såpass utålmodig at klaffer det ikke denne pp (som er 2.), så blir det nok el-testing neste mnd. Blir i tilfelle morsomt å se om min teori om når jeg har el stemmer med det testene sier. : )

Ja, min syklus er ganske presis 26 dager, men denn gangen har jeg begynt spottingen minst 3 dager for tidlig. Kommer TR for fullt i morgen så har denne syklusen kun vært på 24 dager, så noe synes jeg er veldig rart her.

Vet du når man skal begynne å regne ny syklus, fra spotting eller når TR virkelig har satt inn støtet - i mitt tilfelle kan jo dette utgjøre flere dagers forskjell. Er ganske sikker på at EL var ca man-tirs for snart to uker siden, så da er det vel slik at TR kommer i morgen. Det skal vel gå ca 14 dager mellom EL og TR, mens tiden før TR er mer usikker?

Ja, ja i neste pp skal jeg i alle fall teste EL, og det blir den første...spennende :-)

Hei alle sammen:-)

Jeg er ny her på BIM, er i 4 pp. Lurte litt på hvordan disse "trådene" dere lager virker. Kanskje jeg er litt treig, men forstår ikke helt hvordan de funker. Hadde vært supert å fått en forklaring, for det virker innmari kjekt å ha kontakt med andre som er like gira på å få en baby som jeg:-)

Annonse

Funker akkurat sånn som du gjorde nå! Bare å skrive i vei på den tråden du vil. : ) Når det gjelder skraveltrådene for uke X, så pleier noen å opprette en for den uka man venter IKM. Og så pleier de som venter IKM den uka å legge inn innlegg under den tråden i ny og ne. Da blir det til at man følger hverandre gjennom syklusen, for å dele alt mulig rart.

Når har du IKM, da? Vi i denne tråden venter nå til uka, så spenningen (og hyppigheten av innlegg!) øker! Bare å henge med oss, altså! : )

nei da.. tok bare et lite tilbakeblikk på mine pp.. vi begynte å prøve i oktober.. hadde telt litt feil når jeg kom tilbake fra ferie og skulle endre nicket mitt...

godt du følger meg.. var du redd tanta hadde kommet?

glemte du at jeg hadde sendt henne på feriekolonni med tanta di frem til over nyttår?

det er jo en genial idè:-) er jo kjekt å se hvordan de går med andre i samme syklys. Sliter litt for tiden, for etter vi begynte å prøve så kommer mensen av og til 1 uke for tidlig. Før vi begynte å prøve så kom den på eksakt dato hver måned. Er ikke til å bli klok på:-) har noen andre opplevd det?

Jepp, en utrolig bra greie dette her. : ) Ikke så mange andre man vet om i samme situasjon ellers, kan man si. Jeg går i allefall ikke rundt og spør alle venninnene mine om de prøver for tiden, og om de tilfeldigvis har IKM uke 8 denne gangen. ; )

Fant, jeg ble jo litt forvirra, vettu. Og i tillegg dette innlegget ditt hvor du juksa bittelitt med el-test og fikk utslag? Og var sikker på at den var på lørdag? Nei, skjønte ikke så mye, må jeg innrømme. Så tanta mi, som jo også er på tur, var på vei bort til di nå for å se om hu fremdeles var på rommet sitt, eller hva som sto på. Men fikk beskjed om at hu fremdeles er der hu også, de hadde visst tenkt å ta seg et drøyt års vinterferie begge to, skjønte jeg. ; )

Hei jegvilhababy!

Jeg kan nok slå følge med deg inn i uke 11. Fikk tidlig mens nå, og har kort syklus. regner derfor med at min neste IKM er en gang i slutten av uke 11.

Jeg går nå inn i min 2. pp.

Annonse

AAARRGGHHH! Har alle tegn på den f...tanta!! Vært deppa i helgen, og har litt murringer nå ja, IKM i morgen hvis ikke hun bestemmer seg for å dukke opp i løpet av dagen :(

Da fyker vi inn i 6 pp... Det hadde jo passet så fint å bli gravid nå, selv om baby er velkommen uansett er det jo litt hyggelig å styre unna akkurat julaften ;-)

MEN, ingen tante enda så håpet er jo der! Eller egentlig ikke, uff!

Er verdens største pessimist før IKM hver mnd jeg.

dumper innom på morgenkvisten...hehe sikkert ikke så veldig mange våkne, eller våkne er der evel men kanskje ikke her inne;o)

sitter å kvir meg som en unge, skal på intervju i dag og har ikke osvet noe spes i natt heller, bare lagt å vridd meg..tenker på om dem spør om vi planlegger barn i nær fremtid, hehe skal jeg være ærlig da å si ja eller?uff....denne pp har gått utrolig fort synes jeg...er bare 5 dager igjen til ikm..men mulig det er pga jeg ikke har vært så opphengt i dette denne pp`en..noe som har vært helt supert for å si det mildt=D slapper mye mer av i kroppen, slipper det jaget etter om man kjenner tegn osv..nå kjenner jeg dte jeg kjenner uten at kroppen lurer meg( håper jeg da) siden jeg ikke sitter å virkelig kjenner etter...eeeeeeh noe som forstod dette?

litt nervøs ja*knis*kommer nok mye tull og babbel ut av meg nå ja..bah...

uansett lykke til jenter=)

Æsj og dobbel æsj... da var det over for min del... TR kom helt uanmeldt i dag morges, hadde IKM i dag og store forhåpninger, men det gikk ikke denne gangen heller.. snufs snufs...

Lykke til til alle uke 8-jenter :)

IKM i kveld om jeg skal tro syklusen min. Kan godt være den er litt på jordet men håper på det beste. testet igår også utålmodig som jeg er, men den var negativ. Så får håpe på det beste imorgen! Lykke til til alle sammen:)

Og lykke til neste måned Miss X;)

Hei!

Jeg har IKM i morgen, har spottet i fire dager nå, og var helt sikker på at tanta skulle komme i natt. Forstår ikke helt hva som skjer. Sist jeg var gravid spottet jeg ikke så mye som en liten dråpe en gang. Hadde egentlig gitt opp håpet for denne pp'en, men når tanta ikke kom i natt synes jeg det begynner å bli litt vel mange dager uten at det skjer noe...hmmm...merkelig dette.

Hvordan gikk det på intervjuet stjerneøye?

kinemiri uff det gikk rett vest : http://www.dinbaby.com/forum/thread/8297035

var så useriøst og uproft at det er skremmende....

hmm kjenner mensmurringene komme i dag...5 dager før er litt tidligere enn vanlig men absolutt vanlig gitt...kjennes ut som om tanta er rett rundt hjørnet her nå=(

Oi, det må jeg si var litt av noen spm du fikk på intervjuet, Stjerneøye! I alle dager, går det ann? Huffameg. Ikke bra hvis tanta er rundt svingen heller, får håpe det ikke stemmer.

Synd spenningen er over for deg allerede Miss X, og lykke til i neste pp!

Jeg tok en test til i dag tidlig, men var negativ den også. Så da labber jeg videre mot siste IKM dag, som er fredag. Har ikke kjent noe til mensmurringer foreløpig, så er fremdeles forsiktig optimist.

Uff da, får håpe du tar feil, men det er best å forvente det verste og heller bli positivt overrasket.

Det er greit at bedriften viser hva de står for i et intervju, så man vet hva man egentlig går til...må se det fra den positive siden ;-)

hehe ja dem snakka så stort om at den som ble ansatt ble bedriftens ansikt utad men hva pokker tror dem at dem er da? hehe på et intervju liksom, det gjenspeiler jo seg nedover på rangstigen....

nei ikke noe bra om mensen kommer...hehe men men om den skal komme så får den bare komme, helst NÅ med en gang;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...