Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hva bør en gjøre når håret blir fortere fett og hodebunnen er tørr? Spesielt produkt du anbefaler? Takk for svar!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 jeg pleier å bruke babyshampo. har slitt med fett hår og tørr hodebunn i flere år. men babyshampoen har fungert supert på meg. får flott glans i håret også.
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Sensitiv (1.6) i SP(Wella) er også en kjempe shampo,får hodebunnen i sjakk igjen,den blir solgt i frisørsalonger. En blir fort tørr i hodebunnen på denne tida,med kulde ute og varmt inne.Håret blir også fort eletrisk på denne tida...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 ja, he he... folk ler av meg når de kommer inn på badet mitt. mamma spurte om jeg hadde begynt å trene til babyen kom. her står babyshampo, babyolje og baby badesåpe.får jo DEN babyhuden av det. pluss zinksalve. men den er til hundene da,til sår og sånt. he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå