Gå til innhold

Hvilken graviditetstest er den beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes vel 4 typer; CB, CB Digital, Quick Response og den siste som jeg ikke husker hva heter (koster 89 på Vitus).

Hvilken av disse er den beste?? Har skjønt at den optimale måten å teste på er å bruke et urinprøveglass og sette pinnen oppi der, men kan jo hende det er kvalitetsforskjell på testene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia!!!

jeg har brukt babyklar.no sine og har vært superfornøyd både med el og grav. har brukt cb digital el for å kontrollteste der kommer det frem ett egg når man har el - supert:)

Lykke til!

Skrevet

Hei BEREDT!

Den cb digital el hørtes veldig fin ut. Hvor kjøper man den (evt. apotek - hvilket?) og hva ligger prisen på?

Skrevet

hvis du går på billige-tester.no, der er cb MYE billigere enn på apoteket. Da får du 7 el tester til kr 199:) Tror de koster over tre hundre på apoteket!!! De sender så å si samme dag, du har det ca to dager etterpå:)

VELDIG EFFEKTIVE!!

Har funnet el hver gang med dem:)

Skrevet

Takk ,da skal jeg bestille der :-)

Skrevet

....og da var de bestilt. Bestilte noen graviditetstester i samme slengen, men på egen ordre for å slippe moms.

Da er jeg klar for ny prøveperiode - 2pp :-)

Skrevet

CB, CB og atter CB ;o) Husk at den digitale trenger litt mer hcg enn stavtesten.

Skrevet

Takk for gode tips!

Nå har jeg bestillt meg tester der jeg og, litt av en prisforskjell.

Betalte 199 for en pakke med 2 graviditetstester på apoteket...her var det 180 for 10!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...