Gå til innhold

Noen som har opplevd at symptomene forsvinner?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 6 nå, har vært veldig mye kvalm og trøtt, men nå er jeg plutselig så opplagt og ikke kvalm, har all verden med energi og det bekymrer meg litt, de andre svangerskapene hadde jeg symptomer alle dager i de første 4 mnd, så dette er litt uvant. Har ikke blødninger eller smerter så det er ingen tegn til at noe er på gang, men jeg klarer ikke å slå meg til ro likevel, det er ikke slik at jeg ønsker å være uvel, men jeg ønsker å føle meg gravid..

Noen med erfaring som kan være så snill å dele de med meg?

Fortsetter under...

Jeg har symptomer som kommer og går. Kvalm og uggen en dag, og neste dag helt fin. Det samme gjelder ømme bryster og murringer også. Hatt lite murringer nå den siste tiden. Vært hos legen på ult lyd et par ganger, og foreløbig ser alt greit ut. Er ca 7 uker på vei. Var litt stressa pga at symptomene kom og gikk. Ulikt tidl svangerskap, men han sa det var normalt.

Det kom og gjekk hos meg også. Gjør det forsåvidt enda.

Ene dagen er puppene superømme og strutter ut, i tillegg til at jeg henger over skåla og lurer på om jeg skal fremkalle brekninger og blir ferdig med det. Eller jeg bare ligger i sofaen og orker ikke engang vurdere å bevege meg mer en jeg må.

Mens jeg andre dager bare merker så vidt i kvalmen, eller ikke i det hele tatt. Har pupper som bare "henger" der og er full av energi. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...