Gå til innhold

Noen som har opplevd at symptomene har forsvunnet?


makrellen 3.barnsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 6 nå, har vært veldig mye kvalm og trøtt, men nå er jeg plutselig så opplagt og ikke kvalm, har all verden med energi og det bekymrer meg litt, de andre svangerskapene hadde jeg symptomer alle dager i de første 4 mnd, så dette er litt uvant. Har ikke blødninger eller smerter så det er ingen tegn til at noe er på gang, men jeg klarer ikke å slå meg til ro likevel, det er ikke slik at jeg ønsker å være uvel, men jeg ønsker å føle meg gravid..

Noen med erfaring som kan være så snill å dele de med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er heelt vanlig. Symtomene kommer og går. Ikke tenk på det, men kos deg med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Nikoline. Symptomene kommer og går litt. Jeg har enda en teori, forresten: det er søndag i dag, og du har kanskje hatt fri i helgen - fått hvile og sove litt mer enn i uka? Kanskje det bare er det kroppen din setter så stor pris på at den belønner deg med litt overskudd. Synes ikke du skal bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sprørsmål og svar! Jeg tenkte på det samme i går... var litt bekymret for at jeg ikke var like kveldskvalm og kveldstrøtt som siste 14 dagene... De to første gamgene jeg var gravid, var jeg bare kveldstrøtt i ca 3 mnd.... med da stuptrøtt hver eneste kveld.Er 7+5.

 

...MEN- etter å ha lest dette puster jeg letta ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som før nevnt, helt vanlig at symptomene kommer og går. Jeg hadde ikke mye symptomer forrige svangerskap, ømme pupper som kom og gikk, strekkvondt i livmoren når den vokste, av og til litt kvalm(tror jeg kastet opp en eller to ganger), tretthet som kommer og går ettersom kroppen jobber. Denne gangen har jeg ikke fullt så vonde pupper, det klør mest i de, ellers har jeg like lite eller mye symptomer om man vil som sist. Håper det fortsetter sånn. Nyt at du er i fin form, ikke alle som er det. Jeg er snart 11 uker:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...