Gå til innhold

ååå........... litt vondt i hodet i dag ja........ :-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Var som noen av dere vet hos ei venninne i går. Ble ikke vin med deriomot nok kaffe og baylis! :-) Hadde det kjempekoslig! Slappet virkelig av og var ikke hjemme før etter kl 0200 i natt!!! :-) Så jeg var borte 6 timer fra snuppa.

 

Det gikk over all forventning. Men det er klart det hjelper med mms litt over 2100 av en nydelig prinsesse som ligger å sover i senga si! :-) Så her hjemme hadde det gått greit. Hun fikk mat når jeg dro, mannen min la henne og hun sov til mat igjen klokken 0130, når jeg kom hjem litt over 2 sov hun igjen! BRA!

 

Men hun våknet 0400 og igjen klokken 0700 og skulle ha mat da. Heldigvis tok mannen det også! :-)

 

Har dermed ikke ammet i natt som jeg pleier (eneste amminga jeg gjør) men har ikke melkespreng engang... så her er det dårlig. Uansett, jeg kan kanskje amme nå når hun våkner? Eller hvor lang tid tar det før alkoholen går ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koselig da, det er godt å komme seg litt ut blandt venner igjen:) går sikkert greit å amme nå, de sier det går greit når man er kjørbar igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh såå koselig!! Så bra at det gikk så fint med prinsessa og mannen.. Man trenger litt tid for seg selv også.. Og det er bare bra at baby og pappa har litt alene tid også!

Litt missunelig (skrives det sånn??) kjenner jeg ;o)

 

Du kan sikkert amme igjen nå...

 

Ha en flott søndag videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles veldig bra nå at jeg gjorde det! Ble veldig redd rett etter fødsel pga alt som skjedde da så jeg har gått noen runder med meg selv og i samtaler på hs for å stole på at det går bra med lille selv om jeg ikke er der hele tiden! :-) Så jeg er kjempe fornøyd!

 

Veldig godt å være venninne og ikke "bare" mamma noen timer! :-) Kjempe koslig og ga meg maaaaaaaaaaaassssse energi (hvis man ser bort fra selvforskyldt hodepine)

 

Men jeg har virkelig IKKE lyst på boller med krem i dag!

 

Pappa`n hadde kost seg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D hørtes kjempekos ut :-))

Godt å komme seg litt ut blant venner igjen:)

Flink mann du har da!

Ha en fortsatt flott dag, håper hodepinen forsvinner snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, nå skal jeg å på fest 3 mars.. Svigermor skal passe snupp..

Gud å jeg gleder meg :o)

Ville bare si det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...