Gullklompane mine Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har bestillt meg vogn fra Nederland. Har satt den sammen nå, men det er en ting jeg ikke finner ut av. Hva er safety loop og hvordan festes den? Skal snart ut å gå tur, så håper dere kan svare meg ganske raskt. :-D Siden det har med sikkerheten å gjøre er det jo viktig å ha det i orden...
It's all about me Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Safety Loop, vet faktisk ikke hva du mener jeg. Kan du forklare hvor det sitter?
Gullklompane mine Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2007 Fikk med et skjema som forklarer hvordan vogna skal settes sammen og hvordan den fungerer. På punkt nr 12 står det om safety loop. På bildet serdet ut som den henger ned under vogna bakfra..
Blue Lady Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Har aldri hørt om det.. men... det kan ikke være den lenka man kan feste tundt håndleddet som er fast i vogna slik at viss man detter så mister man ikke vogna..
Gullklompane mine Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2007 Den lenka der har jeg aldri hørt om... hmmm, ikke lett dette her. ;-) Men jeg har sett at det hener to lenker bakpå ryggen med borrelås. Kanskje det er de?? Jeg har brukt de til å feste skinnposen med..
Bægge dætern Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 den festes rundt akslingen på vogna(stanga mlm hjulene) og rundt ditt håndledd, så hvis du detter på joggetur og mister vogna så triller den ikke avgårde. man har sjelden bruk for denne , ))
Bægge dætern Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 det er ei nylonreim, med noe strikk på som ligger i en lomme på vogna eller i esken med skruene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå