Gå til innhold

Svangerskapskurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært på dette. Hadde dere noe utbytte av det?

Skal bare være et kort kurs dette jeg skal på.

Det ser også ut til at jeg må gå alene, flere som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gått på kurs. 3 ganger på 3 timer. Jeg lærte ikke så mye, men sambo begynte å forstå litt mer. Syntes egentlig ikke at det var verdt pengene.

Har hørt at en del alenemødre tar med den som skal være med på fødselen, evt ei venninne, mens noen går alene:-)

Skrevet

Vi går på et litt langt kurs, 7 ganger over 2 timer. Synest faktisk jeg har fått en del utav det. Selv om det er mye som blir sakt som man vet fra før så blir man liksom litt mer obs på det. Tror også sambo har lært en ting eller to. Særlig det å få høre litt om fødselens gang har gjort oss litt tryggere på hva vi skal igjennom.

Vi er en ganske liten gruppe da så det blir mulighet til å stille jm og helsesøster(som har kurset) en hel del spm om det er noe vi lurer på da. Så det er vel det mest nyttige med hele kurset;)

Skrevet

Vi var på et kort kurs over 2 timer. Fikk godt utbytte av det med omvisning og informasjon om stillinger og smertelindring. Greit å vite hva som skjer den dagen.

Skrevet

Vi var på 4 timers kurs inkl omvisning. Helt greit, mest ny informasjon for min samboer men det var også en av grunnene til at jeg ville at vi skulle gå. Greit å få litt info om hva som skjer hjemme når riene starter, når vi skal dra på sykehus, hva som skjer når vi kommer osv.

Hvis ikke mannen min kunne vært med tror jeg ikke at jeg hadde hatt behov.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...