Gå til innhold

i dag er jeg sur.. hormoner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk sove litt lenge, for jeg er forkjølet og hadde vondt i hodet- og det var jo snilt!!! Gubben så når jeg våknet, og satt bare på internet. stod opp og skulle ha guttungen i dusjen og han bare surra og gadd ikke høre på beskjedene mine (jeg var nok litt sur, da..). jeg var dessuten veldig sulten, og jeg pleier alltid å stå opp i helgene og dekke frokostbord. forrige søndag gjorde gubben det for det var det jeg "ønsket" på morsdagen. Da tenkte jeg at ettersom han stod opp først kunne han vel for f. dekke på bordet, er jo litt koselig i helgene når man har tid. Når jeg er sulten så blir jeg kvalm, og da trenger jeg mat med en gang. jeg buste derfor ut med "jeg går og tar en brødskive, for det er jo ingen andre enn meg som gidder å dekke på bordet noen gang". Dermed satt jeg alene på kjøkkenet og spiste, og nå sitter de andre og spiser for seg...

He he, er jo bare litt dumt å tenke på nå, hadde jeg sagt "kan du være så snill å dekke på bordet mens jeg dusjer lillemann", så hadde han sikkert gjort det! Noen ganger ser jeg jo at jeg mener han skal lese tankene mine. drar litt på smilebåndet nå, men er fortsatt sur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HORMONER!!!!

Jeg kjenner meg så igjen i reaksjonene dine...

Jeg forventer også at samboeren min skal lese tankene mine og gjøre akk sånn som jeg vil...

Vi har hatt våre diskusjoner og uenigheter pga. det men det er ikke lett å styre hormonene.

Etterpå, når man har fått tenkt litt gjennom hva som skjedde så ender det stort sett med at det er jeg\du som sitter med dårlig samvittighet for vi kunne gjort ting anerlades vi også...

Ikke lett...

Jeg er nå halveis til tirsdag og det skal bli morro å få se det levende vidunderet...

Skrevet

Jeg har hatt noen fryktelige bølger av surhet de siste dagene..

Blir sur av INGENTING og selv om jeg VEEET at jeg er en DUST så klarer jeg ikke å ikke være sur!! Det bobler inni meg!!

Jeg håååper dette er homoner..var mye sur de tre første mnd også, men det har gitt seg mye nå..er kanskje bare en periode??

Man reagerer kanskje mer på hormoner når man er sliten..??

Ha en fiin fastelavenssøndag, jenter!!!

(med eller uten humørsvingninger...:)

Skrevet

Sånn har jeg det til tider også. Samboer har begynt å lære hvordan han skal takle meg i sånne situasjoner. Før ble han ofte sur han også, men nå har han begynt å oppmuntre meg. Kommer å gir meg en god klem og snakker litt med meg, tar meg i hånden og sier han er glad i meg. Hvem greier å være sur da? Ikke jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...