Gå til innhold

Rier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har født før.....

Kan rier sammenlignes m sterke menssmerter???

Sånn eg har d nå.... de kommer som kraftige tak ca hvert 6 min.

Slimproppen gikk i går... jeg har blødd siden da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, visst er det vondt, og verre blir det :)

Men det er verdt hvert minutt med smerte, det lover jeg deg :)

Blir spennende nå da, og se hvordan det utvikler seg...

Skrevet

Blør du mye så skal du kontakte føden!

Skrevet

Opplevde riene under forrige fødsel som svært sterke menssmerter. Kjente ingenting i ryggen eller ellers i magen, bare helt nederst i menssmerteområdet.

Send over noen da please, har termin i morgen og er superklar !!

Lykke til forresten !

Skrevet

du skulle gjerne fått noen av de av meg!!!!

Ikkje akkurat behagelig....

Har termin om ei veke eg... men ser jo ut som eg slipper å gå over tida;-)

Lykke t...

Skrevet

Er du hjemme enda? Eller har du reist til sykehuset? Kjempe spennende...lykke til!

Skrevet

Eg sitter heima enda ja....

Utvikler seg seint dette her. Uregemessige menssmerter/ rier. 5-15 min mellom de.

Så dette kan ta tid...

Hatt disse smertene (hadde først kynnere m CA 5 min mel.rom i 12 timer) i 10 timer nå....

Skrevet

Kjennes det ut som aa bli revet i to?? Jeg hadde "rier" i 10 timer i natt. Så forbanna vondt, 7-12 minutter imellom som varte ca 1 minutt hver gang. Mine dabbet av da jeg sovnet helt utslitt i 8-tida i dag tidlig, men har enda mens-smerter og vondt i ryggen. Når bestemmer du deg for å dra på sykehuset? Jeg har ikke sett noe blod eller slim så jeg aner virkelig ikke om det er noe på gang...

Skrevet

Sitter med samme dritten jeg og! Hadde 3 kramper som må ha vært rier for de var regelmessige og VONDE 5 min mellom og varte 1 min har konstant vondt og føles som om magen og bekkenet revner. Slimprppen gikk for en uke siden og termin er på fredag.

Hva skal dere andre gjøre, ringer dere føden eller bare venter dere til det blir enda mer vondt evt vannet går?

Skrevet

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjoere. Etter 5 timer med rier eller kynnere sist uke så var livmorhalsen "borte" ifoelge jm og jeg var moden, men uten åpning. "Riene" som jeg hadde i natt var veldig vonde så jeg må da ha fått litt åpning?? Men så lenge jeg ikke har sett noe slim eller blod så vet jeg ikke hva jeg skal tro...Huff, vanskelig dette... Orker ikke å bli sendt hjem fra sykehuset hvis ingenting er på gang. Er nemlig avhengig av taxi/ambulanse til sykehuset og taxi-sjåfoerne her i Paris kan nekte å ta en gravid kvinne med i bilen siden de er redd for at man skal foede i bilen....grrrr!

Skrevet

du skal jo ikke blø kraftig da. så håpe du ikke gjør det.

men min fødsel starta og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...