Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 og hodet festet seg for 3 uker siden, jordmor sa at hun må se nærmere på det på neste kontroll, at jeg eventuelt da må på sjekk på sykehuset. og jeg aner ikke hva det eventuelt er som er galt? noen av dere som kan tenke dere det, eller har opplevd liknende? jeg spurte om magen har sunket, men hun sier at jeg bærer veldig lavt.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Mitt symfysemål hadde også gått ned den siste mnd, da jeg var på kontroll forrige uke... Magen min har sunket den siste mnd også, det ser jeg på strekkmerkene på magen. Det samme skjedde forrige graviditet, da mage sank kom strekkmerkene.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 men min mage har ikke sunket, har vært lav hele tiden, har ikke noe strekkmerker heller, det fikk jeg heller ikke forrige gang. det jeg synes er rart er at hodet festet seg for 3 uker siden og sitter langt ned, så var jeg hos lege på mandag og jordmor på fredag og på den korte tiden hadde det sunket.
Endelig ny spire i magen Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Det kan være at jordmor og lege har målt forskjellig. Jeg fikk beskjed av jordmor da jeg vasr hos henne for 14 dager siden at sf målene var synket og at jeg måtte komme tilbake til henne ( for å få riktig måling av samme person) uken etter. Jeg vet ikke når hodet festet seg, men vet at det var festet ved første måling. Og da jeg kom til henne uken etter var sf målene gått opp igjen,
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 det har skjedd tidligere ja, men denne gangen var det sunket siden hun tok forrige måling, og det var etter hodet festet seg, men men, jeg kan vel ikke annet enn å vente til neste kontroll..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Det skjedde med venninna mi, jordmor sendte henne videre på sykehuset for UL, hun ble jo klart veldig redd for at noe var galt... På sykehuset ristet de bare på hodet av den overhysteriske jordmoren, i magen lå en unge på 4 kg. - ble født ikke lenge etterpå med en vekt på 4.2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå