Gå til innhold

dere med 2 barn og oppover:


marguritten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

slett ikke enkelt å prioritere tid til det nei. men jeg prøver å få trent iallefall en gang i uka. merker forskjell etter tre fødsler på fire år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi nei e dårli med det... kvær gang æ ka prøv mæ me pilaesballn så kryp storfrøkna oppå mammaen... håplaust... på kveldan når ho har lagt sæ så ska Julie ha kos og masse pupp... å sambo har jobba masse sent.... å sånn går nu dagan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å gå mye turer, men det er jo ikke trening akkurat.

Samboeren min er trener for et fotball lag så han er borte 3 kvelder i uka og er da hjemme så sent at jeg ikke får gjort noe, så det blir ikke mye nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de fleste trenings-sentre har jo barnepass da! så da er det ingen unnskyldning til å ikke trene.

(selv om ikke alle barnevaktene der er de beste da men!!! )hihi

 

Jeg har 2 unger og får trent hvertfall 2 -4 gng i uken, og de andre dagene går jeg turer med begge ungener eller bare minsten i vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, d går greit. litt stress da, siden jeg ammer og hun nekter (foreløbig) å ta flaske. Tar med eldstemann på trening (har barnepass der) 2-3 dager i uka, etter at vi har spist middag. Så passer pappaen på lillefrøken.

Men innrømmer at det er et tiltak, har ikke like lyst bestandig, men drar allikevel. Godt etterpå i hvert fall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 4 barn. trening gir overskudd så jeg tar meg tid til å trene.prøver få til 3-4 ganger i uka. Deilig å tenke litt på seg selv også. Og far får bare trå til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...