Gå til innhold

SAS braathens dekker reparasjon av vogn, MEN.....


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ute og flydd alene med Emma nå og det har gått kjempefint. Hun var bare så snill og folk var så hjelpsomme :)

 

Men sas klarte å brekke fotstøtta på vogna så må få den inn til reparasjon. Har fått beskjed om å levere den inn hos babyshop. Men der fikk jeg beskjed at avhengig av om de har delen så kan det ta opp til 6-7 måneder å reparere en quinny vogn... Bestillle deler fra kina i verste fall..... herregud altså... Emma er jo nesten begynt på skolen innen den tid ;)

 

Regner med at det ikke tar så lang tid med min, og det er ikke verre feilen enn at jeg kan bruke den mens vi venter på en evt del... Men syntes det var helt utrolig sykt... Tenk de som har vært uten vogna i 6-7 mnd... (De får en lånevogn i mellomtiden, men det er ikke akkurat noen flash vogn vistnok...)

 

Er det flere av dere andre som har flydd som har hatt problemer? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en reisetrille å bruke de neste gangene vi skal ut og fly..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vet du, det samme hendte tanta mi for fem år siden som dro med seg vogna til sønnen(ett år). De hadde mange problemer med vogna etter flyturen, men fikk ikke "bevist" noen problemer i sammenheng med flyturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Akkurat det samme har skjedd med oss..nå skjedde det andre gangen for ikke så lenge siden og da gadd jeg ikke reise til byen å fikse den.men har du en handy man eller andre som kan hjelpe deg så er det visst bare til å skru på noen bolter..hvis det kun er den fotstøtten med huller i vel og merke..vi har en quinny freestyle 3xl og den fotstøtta har detti av hver gang..helt utrolig altså!men vi reiser såpss masse fra vest til øst så nå kjøper vi oss rett og slett en ny vogn hjemme og lar quinnyèn bli igjen..helt forferdelig behandling dissa vognene får!!

 

men du kan bare ringe sas kundeservice og høre hvilke butikker de har avtale med i ditt distrikt.kanksje det går litt raskere i noen andre butikker..her i bergen har de tre tror jeg..og i oslo har de ca 3..

 

men har fotstøtten forsvunnet under reisen? den har ikke detti langt vekk hos oss,bare inni den plastposen så vi har hatt den..og da har det gått kjapt å fikse den!

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro nordover og var hos mamma og pappa litt over en uke. Deilig å få litt forpleining :) Og nå har mamma kommet hit for å være en ukes tid så nå får jeg hjelp med Emma også litt og kan endelig få gjort en del ting som har irritert meg lenge...(som å sette eska med julepynt ned på boden ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...