Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 noen som vet om dem tar innvendig eller utvendig ultralyd i uke 12-13?
Gøril og Jesper :) Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 hos meg tok de begge, men det er mulig det var fordi jeg var i en .litt spesiell situasjon da jeg var der sist. De så fint utvendig altså..
ninen Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 til meg tok de innvendig, da var jeg 11+5 tror jeg..Men tror det kommer litt an på hvorfor du skal ta ultralyd. jeg hadde små blødninger og hun vil vel skjekke hvor blødningen kom fra...Ikke noe vondt eller noe ubehagelig med innvendig UL, men du får sikkert utvendig...
Entil? Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 jeg var på ultralyd på torsdag var da 13+1 dager eller i min 14 uke...og jeg var overbevist om at det var utvendig da..men når jeg kom ville legen ta innvendig på meg...fordi da kunne han se barnet mer,se på nakkefolden nøyere og slike ting...jeg hadde jo selfølgelig ikke lyst til det..men måtte no bare gjøre det,og jeg ville jo se spira mi så godt som mulig...og jeg kan anbefale det veldig,jeg kjente det ikke i det hele tatt,kanskje fordi jeg var så opptatt av knøttet som dansa på skjermen;),og han kunne nesten se hvilket kjønn det er også,en liten gutt;),men han var selfølgelig ikke helt sikker;)
Nennan&Theo Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Jeg fikk innvendig i uke 12. Jeg spurte om hun skulle ta utvendig, ettersom samboern var med ;o) men hun sa det ikke gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå